اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه همدان:

باید راه مبارزه با آمریکا را جدی گرفت/ برخی به لبخند مصنوعی دشمن دل خوش کرده‌اند

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه باید راه مبارزه با آمریکا را جدی گرفت، گفت: برخی به لبخند مصنوعی آمریکا دل خوش کرده‌اند در صورتی که نباید فریب آنها را خورند.

باید راه مبارزه با آمریکا را جدی گرفت/ برخی به لبخند مصنوعی دشمن دل خوش کرده‌اند

محمود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: چهار مناسبت مهم در 13 آبان تاریخ ملت ایران، رقم خورده که باید برای همه به خصوص جوانان بازگو شود.

وی افزود: تبعید امام راحل به دلیل سخنرانی و موضع تند ایشان در قبال طرح کاپیتولاسیون در سال 43 نخستین مناسبت این روز است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 مناسبت دیگری است که این امر نیز نقطه عطفی بود که نشان از بینش عمیق و آگاهی سیاسی دانش‌آموزان دارد.

وی افزود: مناسبت دیگر، تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 است که در این روز سفارت آمریکا در ایران که به مکانی برای توطئه علیه ایران تبدیل شده بود توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

قاسمی ابراز داشت: در این میان حداقل 60 جلد کتاب و اسناد در خصوص توطئه‌های آمریکا علیه امنیت و انقلاب ایران به دست آمد.

وی اظهار داشت: بحث دیگر نامگذاری این روز از طرف نمایندگان مجلس به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: به دلیل 60 سال خیانت آمریکا به ملت ایران و پرونده تاریک آنها به خصوص در بحث مذاکرات هسته‌ای طی چند ماه اخیر، باید دانست که آمریکا قابل اطمینان نیست.

وی ادامه داد: آمریکا در سفر هیئت ایرانی برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بی‌صداقتی خود را نشان داد و تمام سخنان رئیس جمهور آمریکا بعد از دیدار با نتانیاهو در خصوص ایران تغییر یافت.

قاسمی با بیان اینکه باید راه مبارزه با آمریکا را جدی گرفت، ابراز داشت: برخی افراد در داخل کشور نباید به لبخند مصنوعی آنان دل خوش کنند و فریب آنها را بخورند.

وی با اشاره به اینکه شاخص سیاسی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است، افزود: 13 آبان طبق تصویب مجلس شورای اسلامی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و اگر غیر از شعار «مرگ بر آمریکا» مد نظر دلسوزان نظام باشد آن را با مردم در میان خواهند گذاشت.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: آمریکا باید صداقت خود را ثابت کرده و نیت و روش خود را در قبال ایران تغییر دهد.

وی تصریح کرد: افرادی که در داخل می‌خواهند موضوع شعار «مرگ بر آمریکا» را کمرنگ کنند، راه درستی را انتخاب نکردند و باید بدانند محور تشخیص مقام معظم رهبری است.

قاسمی اظهار داشت: امیدواریم ملت و جوانان ما با بینش عمیق سیاسی خود به این لبخندهای فریبکارانه دل خوش نکنند و بدانند آمریکا با این گونه برخوردهای دیپلماتیک دنبال امتیاز گرفتن از ملت ایران هست.

وی با بیان اینکه خوی آمریکا نگاه ارباب - رعیتی است، افزود: امیدواریم ملت بزرگ و هوشیار ایران با حضور گرم خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر توطئه‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/89030/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول