اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

جاسوسی از کشورهای دیگر توسط آمریکایی‌ها طبیعی بود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاسوسی از ملت‌ها و حکومت‌های مختلف جهان توسط آمریکایی‌ها طبیعی است، چرا که ماهیت کاخ سفید و سران آمریکا نیرنگ و فریب‌کاری است.

جاسوسی از کشورهای دیگر توسط آمریکایی‌ها طبیعی بود

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت:‌ زمانی که جاسوسی و شنود تلفن مردم و مسئولان اروپایی توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا افشا شد، این موضوع برای کسانی که ماهیت آمریکا را می‌شناختند، غیر عادی نبود.

وی تصریح کرد: کسانی که ماهیت سران کاخ سفید را می‌شناسند، خوب می‌دانند که نیرنگ و فریب‌کاری توسط آنها امری عادی است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: وقتی ملت ایران می‌گوید که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم، به دلیل این است که ذات کشورهای استکباری در غرب را خوب می‌شناسند.

کوثری همچنین به موضوع توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان در یک رسانه داخلی اشاره کرد و گفت: ملت ایران دارای اعتقادات و باورهای عمیق مذهبی و دینی هستند و برای استقرار یک حکومت دینی و اسلامی هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: بنابراین این مردم اجازه نمی‌دهند که عده‌ای با هر نیت و هدفی به مقدسات و باورهای آنها توهین و جسارت کرده و از کنار موضوع به سادگی عبور نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتشار یک مطلب سخیف در یکی از رسانه‌ها و توهین به مقدسات مسلمانان افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال‌ها است که نسبت به تهاجم فرهنگی علیه باورها و اعتقادات دینی ما هشدار داده و تاکید می‌فرمایند که باید برای مقابله با شبیخون‌های فرهنگی همواره آگاه و هوشیار باشیم.

کوثری تاکید کرد: این اقدام به طور قطع با برنامه‌ریزی و هدفی خاص انجام شده و نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد و گفت که یک اشتباه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مطلب این رسانه دارای محتوایی ضد دینی و همراه با توهین بوده و باورهای مذهبی جامعه را هدف قرار داده و باید این موضوع ریشه‌یابی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: بر اساس قانون باید با افرادی که به مقدسات مردم توهین می‌کنند، برخورد شود و در این حوزه دستگاه‌های نظارتی و نهادهای مسئول وظایف مشخصی بر عهده دارند.

کوثری ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم نیز در این زمینه مسئولیت داشته و به نمایندگی از مردم از وزیر ارشاد سئوال کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس با امضای سئوالی از وزیر ارشاد، خواستار پاسخگویی این وزارتخانه به عنوان متولی امور رسانه‌ای کشور شده و منتظر واکنش و برخورد وزارت ارشاد با عوامل این اقدام سخیف هستیم.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول