اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم خبر داد

فعالیت نمایندگی‌های موسسه خیریه الزهرا(س) در 72 شهر کشور

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم گفت: در حال حاضر موسسه خیریه الزهرا(س) دارای 72 نمایندگی در شهرهای کشور است.

فعالیت نمایندگی‌های موسسه خیریه الزهرا(س) در 72 شهر کشور

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حسن امامی بعد از ظهر امروز در همایش نسل خورشید ولایت ضمن تبریک اعیاد ذی‌الحجه و روز نزول آیه مباهله اظهار کرد: امروز دو مناسبت ویژه وجود داشته یکی روزی که آیه مباهله یعنی آیه 61 سوره آل‌عمران و دیگر نزول آیه ولایت اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که در روزی مانند امروز مدال ویژه و انحصاری به برترین شخصیت هستی بعد از پیامبر یعنی حضرت علی‌(ع) داده شده است، ادامه داد: امیرالمومنان تمامی وجودشان بندگی خدا بوده است.

برگزاری همایش بزرگ نسل خورشید ولایت با هدف تجلیل و بزرگداشت سادات

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم افزود: تمام عمر حضرت علی(ع) زیبا و درخشنده بوده است.

امامی با بیان این‌که 22 سند و بیش‌از 60 عالم برجسته اهل سنت آیه مباهله را نقل کرده‌اند، تصریح کرد: آنچه سبب حسرت در دنیا است ناشی از نبود نگاه درست به این آیه است.

وی با بیان این‌که موسسه خیریه الزهرا(س) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی همایش بزرگ نسل خورشید ولایت با هدف تجلیل و بزرگداشت سادات در این استان برگزار شده است، اذعان داشت: این موسسه در 72 شهر کشور نمایندگی داشته و فعالیت می‌کند.

اجرای برنامه‌های موسسه خیریه الزهرا(س) حول 18 موضوع اساسی

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم گفت: موسسه خیریه الزهرا در طول سال برنامه‌های فراوانی با 18 موضوع اساسی برگزار کرده است، متذکر شد: یکی از این برنامه‌ها برنامه فرهنگی بوده که در ماه ذی‌الحجه در کشور برگزار می‌شود.

امامی یادآور شد: هدایای این همایش برای سادات از طرف کمک‌های مردمی که ارادت به ولی عصر داشته‌اند پرداخت شده است.

وی به برخی از برنامه‌های این موسسه اشاره و اضافه کرد: اجرای مباحث فرهنگی و اجتماعی به مناسبت عید غدیر، برگزاری همایش بزرگ ازدواج برای هزاران زوج، تامین جهیزیه و همسریابی برای جوانان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

فعالیت 110 خیر به عنوان هیئت امنا در موسسه‌های خیریه الزهرا(س)

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم ادامه داد: همچنین تامین مسکن، ایجاد شغل برای افراد، تکریم ایتام و نیازمندان و کمک برای ساخت مسجد از دیگر اقدامات موسسه خیریه الزهرا در کشور است.

امامی با بیان این‌که این موسسه در هشت کشور خارجی دارای نمایندگی است، یادآور شد: کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و عراق از جمله این کشورها بوده که موسسه در آن فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه در کشورهای خارجی بیشتر در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

مدیر موسسه خیریه الزهرا(س) قم با بیان این‌که هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی در موسسه خیریه الزهرا احیاء تفکر دینی، قرآنی و ولایی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 110 نفر از خیران جزء هیئت امنا این موسسه‌ها در کشور هستند.

انتهای پیام/69021/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول