اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

بهره‌مندی 4 هزار مددجو از کارگاه‌های آموزشی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از چهار هزار و 523 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد دوره‌ها و کارگاه‌های مهارتی برگزار شده و این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

بهره‌مندی 4 هزار مددجو از کارگاه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جریان بازدید نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس از برنامه‌های توانمندسازی و خودکفایی این نهاد در پارس‌آباد اظهار داشت: این نهاد طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را برای به مرز خودکفایی رساندن خانوارهای زیر پوشش اجرا می‌کند که از مهمترین آنها برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و همچنین ارائه‌ مشاوره‌های شغلی به آنان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد چهار هزار و 523 نفر از مددجویان زیر پوشش از کارگاه‌های آموزشی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

زلالی خاطرنشان کرد: بالغ بر 453 میلیون و 788 هزار ریال بابت برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای این تعداد از مددجویان هزینه پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه همچنین در طول این مدت شش دوره‌ کارگاه قالیبافی برای مددجویان زیر پوشش برگزار شده است، اضافه کرد: تعداد 110 نفر از مددجویان زیر پوشش از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: برای 372 نفر از خانواده‌های زیر پوشش نیز کاریابی انجام گرفته که هم‌اکنون مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: فراهم کردن زمینه‌ اشتغال و خودکفایی برای مددجویان زیر پوشش یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های کاری این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/62004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول