اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز 13 آبان صورت می‌گیرد

راه‌اندازی کارگاه آموزشی ساخت رباتیک و پهپاد در شیراز

مسئول علمی پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کارگاه آموزشی ساخت رباتیک و پهپاد بدون سرنشین برای دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کارگاه آموزشی ساخت رباتیک و پهپاد در شیراز

سیدحسام بوستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با شعار مرگ بر آمریکا همزمان با 13 آبان‌ماه سال‌جاری به صورت دوره‌ای در مدارس پسرانه و دخترانه شرق شیراز آغاز به کار می‌کند.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی بنا به درخواست حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و حوزه بسیج خواهران محدثه با هماهنگی دبیران مدارس و دبیرستان‌ها بر اساس استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان شرق شیراز برگزار می‌شود.

مسئول علمی پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج احمدبن موسی(ع) شیراز تصریح کرد: ساخت اسلحه سفید، چند پهباد بدون سرنشین، ربات‌های مسیریاب، جنگجوی سبک برای مدارس تیزهوشان و نیز انواع اختراع سیستم‌های کنترل خودرو، کمربند هوشمند و سیستم ضد سرقت از دیگر توانمندی‌ها و دستاوردهای بسیجیان در پایگاه استعدادیابی این ناحیه است.

بوستانی بیان داشت: برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیجیان در هفته بسیج نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرای ناحیه مقاومت احمدبن موسی (ع) است.

وی اضافه کرد: این پایگاه آمادگی حمایت از نخبگان سراسر ایران به ویژه استان فارس را در زمینه‌های مشاوره اختراعات جشنواره‌های خوارزمی و حمایت ساخت و نیز پشتیبانی مالی تا سقف یک‌ میلیون تومان برای طرح‌های مخترعان را دارد.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول