اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آب و فاضلاب شهری صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با کارکرد کنتورهای آب در کهگیلویه و بویراحمد

کارگاه آموزشی آشنایی با کارکرد کنتورهای آب در کهگیلویه و بویراحمد به همت آب و فاضلاب شهری برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با کارکرد کنتورهای آب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نخستین دوره آموزشی کنتورهای آب با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و بیش از 50 نفر از معاونین ستادی و صنفی، کارشناسان و ماموران قرائت کنتور در قالب کارگاه آموزشی در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که در راستای کاهش هدررفت آب در استان برگزار شد، علی ذبیحی مدیر کاهش هدر رفت آب شرکت آب و فاضلاب شهری این استان گفت: این کارگاه با هدف کاهش میزان هدر رفت آب و با محورهای آشنایی با کنتورهای آب و استانداردهای جدید کنتورها و سیستم‌های قرائت از راه دور کنتورهای آب و آشنایی با کنتورهای آپارتمانی با همکاری شرکت کنتور آبفار برگزار می‌شود.

سپس ادامه مباحث کارگاه توسط نمایندگان شرکت آبفار با توضیحاتی در خصوص انواع کنتورهای سنگل جت، مولتی جت و بیستونی در رده‌های تر و خشک و نیمه خشک در قالب استاندارد iso4064 با دبی‌های آب عبوری شامل دبی حداقل، دبی نرمال، دبی انتقال و دبی حداکثر ارائه و نمونه‌هایی از کنتورهای ارائه شده در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

به گزارش فارس، در این کارگاه آموزشی توضیحاتی در خصوص کنتورهای آپارتمانی و کنتورهای قابل قرائت از راه دور از انواع نمونه به شرکت‌کنندگان به صورت شفاهی و عملی ارائه شد.

این کارگاه آموزشی که به مدت زمان یک روز برگزار می‌شود در پایان با طرح پرسش‌های متفاوت توسط شرکت‌کنندگان و ارائه جواب توسط کارشناسان شرکت آبفار و مدیریت دفتر کاهش آب بدون درآمد ادامه دارد.

انتهای پیام/82009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول