اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فصل پاییز صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری با حضور اساتید تئاتر در شهرری

کارگاه آموزشی بازیگری، کارگردانی، گزارشگری همزمان با پاییز 92 در شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری با حضور اساتید تئاتر در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، همزمان با فصل پاییز کارگاه آموزشی بازیگری، کارگردانی، گزارشگری با حضور اساتید تئاتر، سینما و صدا و سیما در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء پیش از این در گفت‌و‌گویی در این ارتباط اظهار داشت: این کارگاه با عنوان «اشک‌ها و لبخندها» ویژه اهالی شهرری برنامه‌ریزی شده است که در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

حسین ربیعی در ارتباط با سرفصل‌های این دوره‌ها ذکر کرد: در این کارگاه‌های بازیگری، کارگردانی و گزارشگری توسط اساتید تئاتر، سینما، صدا و سیما آموزش داده می‌شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء در خصوص دوره بازیگری بیان کرد: جوانانی که مستعد بازیگری هستند می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه شرکت کنند.

وی ادامه داد: این کارگاه توسط اساتید مجرب و با محوریت رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان شهرری برگزار می‌شود.

ربیعی در ادامه توضیحات دوره بازیگری ذکر کرد: در این کارگاه فن بیان و حرکت صحیح آموزش داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: در بخش آموزش فن بیان چگونگی بیان کلمات (یکی از اصول اساسی در بازیگری است) به‌طوری که مخاطبان بفهمند و درک کنند آموزش داده می‌شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء با اشاره به حرکت صحیح در این دوره بیان کرد: آموزش و تمرین در ارتباط با حرکت صورت و اجزای بدن که یکی از اصول مهم دیگر است در این کارگاه آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به دوره کارگردانی ذکر کرد: در کارگاه کارگردانی روانشناسی، ارتباط، آشنایی با ساختار نمایشنامه، نمایشی رادیویی و ... به‌صورت تخصصی تمرین می‌شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء در خصوص دوره‌های گزارشگری افزود: ارتباط، گفت‌وگو و نوشتاری در زمینه خبرنگاری و گزارشگری از دیگر سرفصل‌‌های این دوره است.

بر پایه این گزارش، علاقمندان برای شرکت و ثبت‌نام در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول