اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بازآموزی و پایدارسازی صورت گرفت

برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه‌های دوام در جنوب تهران

ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری جنوب شرق تهران با هدف بازآموزی، پایدارسازی و تکرار آموزش‌های ارائه شده به اعضای گروه‌های دوام نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه‌های دوام در محلات در قالب «پایدارسازی آموزش» اقدام کرد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه‌های دوام در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری جنوب شرق تهران با هدف بازآموزی، پایدارسازی و تکرار آموزش‌های ارائه شده به اعضای گروه‌های دوام نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه‌های دوام در محلات در قالب «پایدارسازی آموزش» اقدام کرد.

در این راستا با برگزاری کارگاه آموزشی گروه‌های دوام در بوستان آزادگان و سرای محله مینابی آموزش‌های لازم به اعضای گروه‌های دوام محلات طیب، اتابک و مینابی ارائه گردید.

این گزارش حاکی است، در کارگاه‌های یادشده اعضای گروه به صورت عملی با وسایل و تجهیزات امداد و نجات و نحوه به کارگیری آن‌ها در مواقع اضطراری و همچنین برپایی چادر امدادی آشنا شدند.

بنا بر این گزارش، از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری جنوب شرق تهران می‌توان به برگزاری یک دوره کلاس آموزش کمک‌های اولیه با هدف ارتقاء سطح ایمنی شهری و امدادرسانی به‌موقع شهروندان در شرایط اضطراری با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری و با حضور جمعی از همیاران سلامت محلات منطقه اشاره کرد.

گفتنی است، برگزاری کلاس آموزش اطفای حریق در مجتمع مسکونی ارم واقع در ناحیه شش محله مسعودیه به‌منظور تشکیل گروه مدیریت بحران اماکن با حضور کارشناس سازمان آتش‌نشانی و شرکت ساکنین مجتمع از دیگر اقدامات ستاد بحران در این زمینه است.

انتهای پیام/2462/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول