اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سکوهای خالی مناسب فوتبال آبادان نیست

سراج: هواداران ما را با سپاهان تنها نگذارند

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم که هواداران در دیدار با سپاهان ما را تنها نگذارند زیرا ورزشگاه خالی از تماشاگر شایسته فوتبال آبادان نیست.

سراج: هواداران ما را با سپاهان تنها نگذارند

بهنام سراج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از آمادگی تیمش برای دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بازی بسیار خوبی خواهد بود و انگیزه بازیکنان را برای ادامه کار در لیگ دسته اول بالا می‌برد.

وی ادامه داد: در این دیدار به دنبال برد نیستیم بلکه برای یک بازی خوب و تماشاگرپسند به میدان می‌رویم و در درجه دوم نتیجه برای تیم ما مهم خواهد بود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در این بازی، منصور تنهایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و این بازیکن از هفته آینده به احتمال فراوان به ترکیب تیم باز خواهد گشت.

سراج افزود: به احتمال فراوان ترکیب بازی گذشته را در این بازی نیز به کار خواهیم گرفت و امیدواریم که این ترکیب نتیجه لازم را به دست آورد.

وی در خصوص استقبال هواداران از این دیدار عنوان کرد: امیدوارم که تماشاگران آبادانی از این دیدار دیدن کنند چرا که این تیم متعلق به آنهاست.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان سکوهای خالی برای ورزشگاه تختی و فوتبال آبادان خوشایند و شایسته این شهر نیست، بدون تماشاگر انگیزه‌ها نیز از بین می‌رود و اگر انتظار راهیابی به لیگ برتر وجود دارد باید از این تیم حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور، یادواره فتح خرمشهر، تیم فوتبال صنعت نفت در آبادان و در ورزشگاه تختی این شهر امروز و از ساعت 16 میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول