اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

گام‌های سست شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک فوتبال

پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج وضعیت خوبی در لیگ دسته یک فوتبال کشور ندارد و باید حمایت شود.

گام‌های سست شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک فوتبال

بهرام لرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نتایج ضعیف شهرداری یاسوج اظهار داشت: متاسفانه شالکه این تیم به خاطر از دست دادن شش بازیکن اصلی و قدر خود سست شده و تیم کنونی به هیچ‌وجه با تیم فصل گذشته قابل قیاس نیست.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه در پاسخ به این سؤال ‌که چرا امسال در کنار تیم شهرداری حاضر نیست و تیم را همراهی نمی‌کند، افزود: کسی از ما نخواست و گرنه دوست داریم تجارب خود را در اختیار بازیکنان و مربیان قرار دهیم چرا که معتقدیم تیم شهرداری با تلاش جمعی می‌تواند به رشد برسد.

پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود شهرداری نه تنها به لیگ برتر صعود نمی‌کند که خطر سقوط آن نیز وجود دارد.

لرکی در مورد مشکلات و موانع پیش روی تیم شهرداری یاسوج نیز گفت: نبود مدیریت قوی و فقدان برنامه‌ریزی منسجم و عدم یارگیری بازیکنان کلیدی باعث شده شهرداری گام‌های اول خود را سست بردارد.

این پیشکسوت فوتبال از رسانه‌ها و کارشناسان خبره فوتبال استان خواست تا با پیگیری‌های خود تیم  شهرداری یاسوج را همراهی کنند چرا که اگر شهرداری سقوط کند ضربه‌ای مهلک بر بدنه فوتبال استان وارد می‌شود.

لرکی هر گونه کم‌کاری در حمایت از تیم شهرداری را خیانت به ورزش و فوتبال این استان دانست و افزود: ورزش و جوانان استان هیچ‌گاه در کنار تیم شهرداری نبود و نه تنها نقشی در موفقیت‌های گذشته شهرداری نداشت در کمال تاسف امروز و در این شرایط حساس که این تیم با مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند تقاضای پول از شهرداری بابت تمرین در ورزشگاه می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مشکلات تیم شهرداری یاسوج معلول تغییر و تحولاتی بود که در بدنه شهرداری و شورای شهر رخ داد و البته مشکلات مالی شهرداری به این موضوع دامن زد.

وی از مسئولان استانی و استاندار خواست تا به صورت ویژه از تیم شهرداری یاسوج حمایت کنند و جلوی سقوط این تیم به دسته‌های پایین را بگیرند.

انتهای پیام/82008/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول