اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مرحله مقدماتی

حریفان صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مشخص شدند

حریفان تیم فوتبال جوانان صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان انجام شد و در یکی از گروه‌ها تیم جوانان صبای قم حریفان خود را شناخت در حالی که این تیم امسال با کادر فنی کاملًا بومی در جدال برای صعود به لیگ برتر برابر حریفان ظاهر خواهد شد.

البته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از وضعیت تیم فوتبال جوانان صبای قم در راه کسب آمادگی برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، این تیم را تقریباً نیمی از بازیکنان بومی و نیمی از بازیکنان غیربومی تشکیل می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال کشورمان، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول رده سنی جوانان قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از روز یکشنبه پنجم آبان‌ماه آغاز می‌شود که تیم‌های حاضر در این دسته تلاش خود را برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر از سر می‌گیرند.

این در حالی است که علاوه بر تیم صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند و مدعیان از فردا یکشنبه پنجم آبان‌ماه در تلاش برای به دست آوردن 2 سهمیه صعود به لیگ برتر، ابتدا دیدارهای خود را در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای آغاز می‌کنند.

در پایان دیدارهای مرحله گروهی که به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود از هر گروه 2 تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب می‌کنند و بازی‌ها در این مرحله نیز به شکل گروهی انجام می‌شود تا در نهایت چهره صعودکننده‌ها مشخص شود.

در حالی که از فردا بازی‌های هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته جوانان فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور استارت می‌خورد، برنامه بازی‌های تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف لیگ دسته اول جوانان در هفته اول از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد.

در گروه دوم مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، هم‌اکنون تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو حضور دارند.

فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم که فصل قبل با درخشش در لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرده‌اند در نخستین گام از این بازی‌ها باید با تیم فوتبال پاس همدان در قم دیدار کنند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول