اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم رقم خورد

نخستین شکست صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته پایانی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به نخستین شکست خود در این فصل تن داد.

نخستین شکست صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که صبای قم به نخستین شکست این فصل خود راضی شد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که در سه دیدار از چهار هفته قبلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور موفق به شکست حریفان خود شده بودند در هفته پنجم در حالی به نخستین شکست این فصل تن دادند که میهمان تیم فوتبال شهرداری نوژن نوشهر بودند و با یک گل مغلوب شدند. صبا در این دیدار هر چه زد به در بسته خورد و در حالی که زمین برگزاری مسابقه نیز به دلیل بارندگی در شهر نوشهر از کیفیت خوبی برخوردار نبود و فوتبالیست‌های آینده‌دار صبای قم نتوانستند آنچنان که باید و شاید، کیفیت بازی‌های گذشته را در این دیدار ارائه کنند.

صبای قم در سه دیدار از چهار هفته گذشته مقابل تیم‌های فوتبال امید پرسپولیس قائمشهر، داروسازی وتاک ساری و شهید آسیابی کلاله به برتری رسیده بود و امید داشت که با کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه برابر تیم شهرداری نوژن نوشهر به روند پیروزی‌های خود ادامه داده و همچنان مدعی اول صعود از این گروه باشد اما این اتفاق رخ نداد.

شاگردان حسین گنجیان در مقابل تیم شهرداری نوژن بازی خوب و قابل قبولی ارائه کردند اما در این دیدار بخت با آن‌ها یار نبود و توپ‌های آن‌ها به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب صبای قم در دومین بازی خارج از خانه خود در این فصل طعم نخستین باخت را بچشد.

صبا یک دیدار نیز در نیم فصل اول دیدارهای مرحله گروهی مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با تیم امید ابومسلم مشهد دارد که هنوز مشخص نشده که آیا به دلیل حاضر نشدن ابومسلم نتیجه این دیدار به سود صبای قم می‌شود یا خیر.

با نتیجه‌ای که در دیدار صبای قم با شهرداری نوژن مازندران رقم خورد، شاگردان حسین گنجیان در حال حاضر بدون احتساب نتیجه دیدار با ابومسلم مشهد 9 امتیازی هستند و همچنان صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به شمار می‌روند.

صبای قم در 2 دیدار آینده خود نیز باید به بیرون از خانه رود و در مقابل تیم‌های ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی این شهر و پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه ساروکلا این شهر بازی کند ضمن این‌که دیدار هفته سوم دور برگشت در قم با تیم شهید آسیابی کلاله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول