اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک مازندران:

هیئت فوتبال منطقه یک مازندران در قائمشهر فعال می‌شود

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران گفت: از سوی هیئت فوتبال مازندران، هیئت فوتبال منطقه یک مازندران در قائمشهر فعال می‌شود.

هیئت فوتبال منطقه یک مازندران در قائمشهر فعال می‌شود

مهران کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مدت‌ها بود که هیئت فوتبال منطقه یک فعالیت خاصی نداشت و با صحبت‌هایی که با بهروان رئیس هیات فوتبال استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مسئولیت این منطقه را بر عهده بگیریم.

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران افزود: فوتبال مازندران در این منطقه بیشتر فعال است و مطمئناً باید نسبت به گذشته فعال‌تر عمل کند.

این مسئول درباره برنامه‌های فوتبال این منطقه عنوان کرد: در نخستین اقدام با موافقت بهروان دفتر هیئت فوتبال منطقه یک را به قائمشهر انتقال خواهیم داد تا علاوه بر نزدیک بودن به هیئت استان، هیئت‌هایی که قرار است با هم همکاری داشته باشیم به ما نزدیکتر باشند.

وی تصریح کرد: امید است که هیئت‌هایی که زیر مجموعه این هیئت هستند مستقیماً از طریق این هیئت امور اداری خود را پیگیری کنند.

کاظمی از راه‌اندازی تمام کمیته‌های تخصصی در این هیئت خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی که انجام دادیم تمام کمیته‌ها همانند کمیته‌های استان باید فعال باشند و افراد مورد نظر را با همفکری انتخاب خواهیم کرد.

این مسئول در باره شروع کار این هیئت افزود: با افتتاح دفتر، هیئت‌های فوتبال منطقه یک مازندران در قائمشهر راه‌اندازی می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان در مورد وظایف این هیئت عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی این هیئت برطرف کردن مشکلات هیئت‌های زیر مجموعه خواهد بود که برای هر کار کوچکی به مرکز استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته در بحث تصمیمات کلان این هیئت استان است که  تصمیم‌گیری می‌کند.

کاظمی قائمشهر را قطب فوتبال استان خطاب کرد و گفت: قائمشهر با داشتن پیشکسوتان و تیم بزرگی همچون نساجی مازندران از گذشته فوتبالی استان بوده و اگر در این سال‌ها به این شهر توجه ویژه می‌شد، نساجی امروز در لیگ برتر حضور داشت.

این مسئول متذکر شد: از مسئولان می‌خواهم تا با کمک و همدلی شرایط حضور یک تیم را در لیگ برتر فراهم کنند، خبرنگاران اطلاع‌رسانی شفاف و درست به امر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را دارند.

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران در پایان اذعان داشت: نقد سازنده از راه‌کارهای موثر رسانه‌ها در کمک به مدیران دستگاه و زیر مجموعه‌های ورزش است.

انتهای‌ پیام/86017/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول