اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی امیدهای تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

منتظر جشن صعود تیم امید شهرداری یاسوج به لیگ برتر فوتبال باشید

مربی تیم فوتبال امیدهای شهرداری یاسوج گفت: با درخششی که بازیکنان تیم امید شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول داشته‌اند،همه باید منتظر جشن صعود تیم به لیگ برتر باشیم.

منتظر جشن صعود تیم امید شهرداری یاسوج به لیگ برتر فوتبال باشید

جواد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از درخشش تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در برابر حریف خوزستانی خود کارون اهواز، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به درجه‌ای از رشد در فوتبال رسیده که تیم‌های پایه‌ای فوتبال خوزستان را در خاک خودشان شکست می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته همواره سقف آرزوی فوتبال استان ما در این بوده که کیسه گل در برابر تیم‌های خوزستانی نشوند، تصریح کرد: با حمایتی که مجموعه شهرداری یاسوج و هیئت فوتبال استان از تیم‌های فوتبال کرده‌اند به چنین افتخاری دست یافته‌ایم که تیم‌های خوزستانی را با اقتدار در خانه شکست دهیم.

رضایی تصریح کرد: اکنون در رده امیدهای کشور همه چشم‌ها به تیم فوتبال شهرداری یاسوج خیره شده و بازیکنان تیم ما مورد توجه باشگاه‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

مربی جوان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج به دیدارهای آینده این تیم در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور اشاره کرد و افزود: بازی‌های خود را با دیدار بیرون از خانه مقابل هلال‌احمر خوزستان در هفته آینده پی‌گیری می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که این اختلاف شش امتیازی با تیم دوم را بیشتر کنیم.

رضایی با ابراز تأسف از اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها شهرداری یاسوج و نفت گچساران حامی تیم‌های فوتبال هستند و هیئت فوتبال نیز با دست خالی پشتیبانی خود را انجام می‌دهد، اذعان داشت: اگر مسئولان همین روش را ادامه دهند امید جوانان و نوجوانان و همه هواداران فوتبال به یأس و ناامیدی مبدل می‌شود.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول