اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون سه‌گانه:

هزینه تیمداری در سه‌گانه از هزینه یک بازیکن فوتبال کمتر است

سرپرست فدراسیون سه‌گانه گفت: باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن به رشته سه‌گانه بها دهند زیرا هزینه تیمداری در این رشته در سال کمتر از 150 میلیون تومان است که از هزینه خرید یک بازیکن فوتبال بسیار کمتر است.

هزینه تیمداری در سه‌گانه از هزینه یک بازیکن فوتبال کمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی صبور عصر امروز در دیدار با مسئولان هیئت سه گانه استان اصفهان و باشگاه ریف اظهار کرد: باشگاه ریف نقش بسزایی در ارزش‌دهی به فعالیت‌های ورزشی نونهالان و سوق دادن نمونه‌ترین فرزندان این نظام به ورزش دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از پایگاه‌های اصلی سه‌گانه در کشور است، اضافه کرد: اصفهان یکی از پایگاه‌های اصلی در استعدادیابی، تربیت و قهرمانی ورزشکاران در ایران است و نقش اصفهان در گسترش سه‌گانه قابل انکار نیست.

سرپرست فدراسیون سه‌گانه ادامه داد: اصفهان در سه‌گانه در تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و تیم‌های امید عناوین قهرمانی زیادی کسب کرده که نشان از مدیریت قوی و برنامه‌ریزی مدون و درازمدت هیئت سه‌گانه استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته مسائل مالی مشکلات متعددی به کشور و اهالی ورزش تحمیل کرد، تصریح کرد: من همیشه استان اصفهان را به عنوان الگو به سایر استان‌ها معرفی می‌کنم زیرا استان اصفهان نقش نخست را در ترویج و گسترش ورزش سه‌گانه به خصوص در استعدادیابی داشته است.

*درخواست از استاندار برای بها دادن به سه‌گانه

صبور افزود: با این حال معتقدم برای پیشرفت سه‌گانه باید اضلاع دیگری همزمان با آن حرکت می‌کردند که ضعیف بودند، به همین دلیل از استاندار اصفهان انتظار داریم که به عنوان نماینده دولت برای فراهم نمودن تأمین اجتماعی و امنیت اجتماعی برای نشاط عمومی و سوق دادن مردم به ویژه جوانان به ورزش تلاش مضاعفی کند.

این مسئول افزود: از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کردم تا بر اساس عملکرد و داشته‌های هیئت سه‌گانه برای در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی به این هیئت تصمیم‌گیری مناسبی انجام دهد.

سرپرست فدراسیون سه‌گانه با بیان اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به اهداف نظام است که مسیر را برای رسیدن به هدف کوتاه می‌کند، تاکید کرد: شاکله اصلی تیم ملی سه‌گانه را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند اما در یک سال اخیر نتوانستیم به دلیل نبود بودجه به هیئت استان اصفهان کمک کنیم و خودکفایی هیئت نیز از زمانی که استخر در اختیار ندارند با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: البته امیدواریم دکتر صالحی امیری وزیر پیشنهادی دکتر روحانی که با برنامه و توانمند است بتواند مشکلات را برطرف کند.

انتهای پیام/63006/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول