اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد پارس‌آباد:

پرداخت 60 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 میلیون تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت 60 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد کریمی عصر امروز در دیدار با جمعی از خیرین امر ازدواج در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 60 کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شده و آنان زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بالغ بر 60 میلیون تومان بابت کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: تعداد 16 نفر از این نوعروسان در عید سعید غدیر خم راهی خانه‌ بخت شده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: نوعروسان تحت حمایت پس از گذراندن دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، با مسائل بهداشت فردی و روانی، کنترل موالید و تربیت صحیح فرزند که توسط مربیان و مشاوران مجرب کمیته‌ امداد ارائه می‌شود، آشنا شده و کمک هزینه‌ جهیزیه دریافت می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد:‌ امیدواریم با مساعدت و همکاری خیرین و مردم نیکوکار چنین امور خیری بیش از پیش تداوم یافته و زمینه‌ ازدواج آسان در جامعه فراهم شود. 

بهره‌مندی 120 خانواده‌ از خدمات بهداشتی، درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 120 خانوار تحت پوشش این نهاد از خدمات بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

بهرام علیقلی‌زاده افزود: این تعداد خانوار در قالب 500 نفر هستند که از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد 10 مرکز خدمات درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با این نهاد مقدس است، تصریح کرد: کمیته‌ امداد در کنار درمان بیماران و رفع نیازهای اساسی مددجویان، در زمینه‌های بهداشت فردی و جمعی، بهداشت محیط کار، توزیع سبد بهداشتی، کمک به رفع سوءتغذیه‌ کودکان زیر شش سال نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال خاطر نشان کرد: با مشارکت اداره‌ بهداشت و درمان شهرستان خلخال تلاش می‌کنیم تا در راستای ارتقای سطح بهداشت فردی و محیط خانواده‌های تحت حمایت، برنامه‌هایی شامل تهیه و توزیع اقلام و بروشورهای بهداشتی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزش بهداشت فردی و جمعی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی منازل مددجویی و... به انجام رسانیم.

انتهای پیام/62007/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول