اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

تأمین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، 200 میلیون تومان برای تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ 200 نوعروسان تحت حمایت در سطح استان پرداخت شده است.

تأمین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در مراسم جشن ازدواج نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: 100 میلیون تومان از این مبلغ از منابع امدادی و مابقی نیز که 50 درصد از کل مبلغ است از محل درآمدهای مردمی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: با مساعدت مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل بخش عظیمی از لوازم ضروری نوعروسان تحت حمایت در سطح استان تأمین شده است.

زلالی با اشاره به اینکه تعداد 200 نوعروس از این تعداد جهیزیه‌ها بهره‌مند می‌شوند، سرانه پرداختی برای تأمین جهیزیه هر کدام از نوعروسان را 10 میلیون ریال اعلام کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمک‌های اهدایی در قالب کمک هزینه جهیزیه به صورت نقد به حساب نوعروسان واریز می‌شود تا آنان بتوانند با این مبلغ لوازم ضروری زندگی و جهیزیه خود را تأمین کنند.

وی اضافه کرد: در کنار این مساعدت‌ها برای هر کدام از این نوعروسان مبلغ 20 میلیون ریال نیز به صورت وام قرض‌الحسنه پرداخت شد تا با این مبلغ در کمال سادگی آغاز زندگی خود را جشن بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: کمیته امداد در صدد است تا با ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و تأمین کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج، ازدواج آسان را در بین جوانان رواج دهد.

زلالی اظهار امیدواری کرد: به همت خیرین و نیکوکاران در سطح استان و با تأمین هزینه‌های جهیزیه تسهیل برای فرزندان ذکور و دختران در شرف ازدواج را ترویج می‌دهیم.

انتهای پیام/62007/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول