اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد جیرفت خبر داد

اهدای جهیزیه به 25 زوج جوان در جیرفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت هفته ولایت و عید سعید غدیر به 25 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان جهیزیه اهدا شد.

اهدای جهیزیه به 25 زوج جوان در جیرفت

اسماعیل امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه سال گذشته 259 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد جهیزیه دریافت کردند، اظهار داشت: به مناسبت هفته ولایت و عید سعید غدیر به 25 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان جهیزیه اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت بیان داشت: 457 نفر از سال گذشته و 388 نفر هم از سال جاری در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌هایی در این هفته توسط این نهاد و برگزاری زیارت عاشورا با حضور کارکنان در گلزار شهدای جیرفت افزود: مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر برای کارکنان کمیته امداد شهرستان جیرفت و مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و سرپرستان خانوار برگزار می‌شود.

امیری با بیان اینکه 500 واحد مسکن مددجویان در مناطق اسفندقه و بلوک در حال احداث است، تصریح کرد: 250 واحد از این تعداد آماده هستند و با تکمیل و اتمام ساخت 250 واحد دیگر حدود 45 روز دیگر واحدها افتتاح می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت شامل امداد عادی 5 هزار و 32 نفر و طرح شهید رجایی 5 هزار و 36 خانوار هستند که در مجموع بیش از 28 هزار نفر تحت حمایت هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی جیرفت گفت: حدود 10 درصد جمعیت شهرستان جیرفت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

انتهای پیام/80002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول