اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی:

60 هزار نفر آماده دریافت کمک هزینه جهیزیه در کشور است

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: 60 هزار نفر آماده دریافت کمک هزینه جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک در کشور هستند.

60 هزار نفر آماده دریافت کمک هزینه جهیزیه در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا نوروزی جعفری صبح امروز در مراسم پیوند آسمانی 150 زوج نیازمند قزوینی که در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه 600 هزار دختر جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور شرایط ازدواج را دارند، اظهار داشت: از این آمار 60 هزار نفر آماده دریافت کمک هزینه جهیزیه برای تشکیل زندگی مشترک هستند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای فراهم کردن امکانات ازدواج برای جامعه هدف این نهاد تلاش می‌کند تا بتواند با تحقق این مهم جوانان بیشتری به این امر مقدس ترغیب کند.

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی کشور عنوان کرد: ارائه وام‌های اشتغال، مسکن و ازدواج، کمک هزینه جهیزیه و مشاوره‌های تخصصی خانواده از جمله برنامه‌های تشویقی جامعه هدف نهاد یاد شده به امر ازدواج است.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری مشاوره‌های تخصصی و کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برای جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف تحکیم بنیان خانواده به آن‌ها ارائه می‌شود، ابراز کرد: زوج‌هایی که از این مشاوره‌ها و کلاس استفاده می‌کنند در تربیت درست فرزندان، مدیریت خانواده و نحوه همسرداری در زندگی موفق بودند.

نقش چشم‌گیر خیران در کمک به جامعه هدف کمیته امداد

وی حمایت و برطرف کردن مشکلات مالی و معنوی جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برشمرد و بیان کرد: در این راستا خیران نیکوکار نقش بسزایی در تحقق این برنامه‌ها داشتند.

نوروزی جعفری با بیان اینکه خیران با حمایت‌ کردن از کمیته امداد امام خمینی (ره) در توسعه عدالت و رفع معضلات اجتماعی در جامعه نقش چشم‌گیری دارند، بیان کرد: تحقق این مهم بیانگر اهمیت کمک‌های مالی آنان به این نهاد است.

این مسئول به ترویج انفاق در بین قشرهای مختلف مردم اشاره کرد و گفت: ترویج این سنت حسنه از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور است تا با ترویج این امر خداپسندانه در بین مردم بتواند نیازهای جامعه هدف این نهاد را بیشتر برطرف کند.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول