اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی کاروان جهیزیه آسان صورت گرفت

اهدای 660 میلیون ریال جهیزیه به زوج‌های جوان در انار

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان انار گفت: همزمان با عید غدیر، کاروان جهیزیه آسان برای زوج‌های جوان این شهرستان راه‌اندازی و 660 میلیون ریال جهیزیه به آنها اهدا شد.

اهدای 660 میلیون ریال جهیزیه به زوج‌های جوان در انار

رضا امیرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انار از تهیه جهیزیه برای 22 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد انار خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور کاروان جهیزیه آسان در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در این راستا دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه و خیران شهرستان همکاری داشتند، عنوان کرد: به هر کدام از نوعروس‌ها تعداد پنج قلم کالا شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، دو تخته فرش و بخاری گازی اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمد حسینی‌نوه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انار نیز به خبرنگار فارس گفت: جمعی از خیران شهرستان انار جهیزیه‌ای با عنوان جهیزیه آسان که شامل کالاهای اساسی و اولیه زندگی است تهیه و به آنان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه جوانان باید به سمت ازدواج و زندگی آسان حرکت کنند، بیان داشت: امروز تجملات دست و پای جوانان و خانواده‌ها را بسته و ازدواج‌ها سخت و سنگین شده که امیدواریم ازدواج آسان الگویی برای جوانان باشد.

انتهای پیام/80021/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول