اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

درآمد سه موقوفه در قزوین ویژه کمک‌هزینه جهیزیه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: درآمد سه موقوفه قزوین ویژه تأمین کمک‌جهیزیه و هزینه‌های ازدواج به زوج‌های بی‌بضاعت و سادات در این استان است.

درآمد سه موقوفه در قزوین ویژه کمک‌هزینه جهیزیه است

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه درآمد سه موقوفه ویژه تأمین کمک‌جهیزیه و هزینه‌های ازدواج به زوج‌های بی‌بضاعت و سادات در استان قزوین است، اظهار داشت: هر سال از این موقوفه‌ها برای شروع زندگی مشترک به این زوج‌ها کمک می‌شود.

وی به موقوفه حاج موسی بزاز اشاره کرد و گفت: هر سال از این موقوفه کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج 10 زوج جوان تأمین می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه موقوفه عبدالغفار تبریزی و آقا میرحسین از دیگر موقوفه‌های این استان است، بیان کرد: با هر یک از این موقوفه‌ها هر سال کمک هزینه جهیزیه و ازدواج 30 نیازمند زوج جوان سادات تأمین می‌شود.

اهدای دو میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز داشت: از محل موقوفات غیر متصرفی که در هر امر خیری قابل استفاده هستند، در تأمین کمک جهیزیه و ازدواج زوج‌های جوان قزوینی نیازمند استفاده می‌شود.

این مسئول بیان کرد: هر سال از موقوفه حاج محمدحسین خزانه در شهرستان الوند تعداد زیادی کالای اساسی برای شروع زندگی مشترک به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل این موقوفه سال گذشته به 90 زوج نیازمند کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج اهدا شده است، ادامه داد: امسال از موقوفه یاد شده برای 120 زوج جوان بی‌بضاعت این کمک‌هزینه تأمین می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان کالاهای اساسی زندگی مشترک از جمله فرش، یخچال و تلویزیون است، یادآور شد: سال گذشته این کمک‌هزینه یک میلیون تومان و امسال به دلیل تورم موجود به دو میلیون تومان ارتقا یافته است.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول