اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های فوتبال دسته سوم باشگاه‌های کشور

استقلال نوین قزوین فرصت صدرنشینی را از دست داد

تیم فوتبال استقلال نوین قزوین در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته سوم باشگاه‌های کشور، مقابل میهمان خود تیم شهرداری نظرآباد متوقف شد و صدرنشینی را از دست داد.

استقلال نوین قزوین فرصت صدرنشینی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته هفتم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری شش دیدار از گروه دوم این رقابت‌ها پیگیری شد که تیم فوتبال استقلال نوین قزوین در ورزشگاه شهید بابایی قزوین مقابل تیم شهرداری نظرآباد با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال نوین قزوین با کسب این تساوی جمع امتیازهای خود را به عدد 12 رساند تا با همین مقدار امتیاز تا پایان هفته هفتم این رقابت‌ها در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

تیم فوتبال استقلال نوین قزوین تا این لحظه از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور سه پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در پنج گروه 12 تیمی برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی مسئولان تیم‌های برتر هر گروه به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

به هر حال با وجود اینکه تیم فوتبال کاسپین قزوین در حال حاضر به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، قطعاً اگر تیم استقلال نوین قزوین هم بتواند از گروه خود به لیگ دسته دوم صعود کند، این امیدواری می‌تواند وجود داشته باشد تا در صورت صعود تیم کاسپین به مسابقات لیگ دسته اول، فصل آینده باز هم شاهد حضور یک تیم از استان در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور بود.

البته باید منتظر ماند و دید که تیم فوتبال استقلال نوین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های باقیمانده خود با چه روندی به مصاف رقیبان خود می‌رود، مسابقاتی که به طور یقین آسان نیست و تمام تیم‌ها با انگیزه زیاد و آمادگی بالا به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول