اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید نفت آبادان:

برای برد به شیراز خواهیم رفت/ فوتبال آبادان بسیار سرتر است

سرمربی تیم فوتبال امید نفت آبادان گفت: در صورتی برای پیروزی به شیراز خواهیم رفت، که تیم فجر سپاسی یک تیم بسیار قدرتمند است.

برای برد به شیراز خواهیم رفت/ فوتبال آبادان بسیار سرتر است

وحید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از آمادگی تیمش برای دیدار با تیم فجر سپاسی شیراز خبر داد و اظهار کرد: تیم فجر سپاسی شیراز بازی قبل و خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: تیم شیرازی یک تیم قدر است و با شناخت کافی به مصاف این تیم خواهیم رفت، بازیکنان ما برای این دیار انگیزه‌های فراوانی دارند.

سرمربی تیم نفت نوین آبادان تصریح کرد: امشب آبادان را به مقصد شیراز ترک خواهیم کرد و روز جمعه در مقابل فجر سپاسی صف‌آرایی خواهیم کرد.

سلامات در خصوص بازی هفته گذشته این تیم در آبادان و در مقابل تیم تراکتور سازی تبریز افزود: بازیکنان تیم با تمام توان خود به مصاف تراکتور رفتند و نشان دادند که فوتبال خوزستان بسیار سرتر از فوتبال آذربایجان است.

وی ابراز داشت: تیم خوبی را روانه لیگ برتر امیدهای کشور کردیم. بازیکنان در بازی مقابل تراکتور سازی به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند و در ‌نهایت موفق شدند این تیم را با سه گل مغلوب کنند.

سرمربی تیم صنعت نفت نوین آبادان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه تیم امید صنعت نفت آبادان از بازیکنان کاملاً بومی شکل گرفته که این موضوع نوید بسیار خوبی برای فوتبال آبادان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم امید صنعت نفت آبادان، در هفته پنجم لیگ برتر امیدهای کشور، بعد از ظهر جمعه در شیراز میهمان تیم فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

امیدهای نفت آبادان از چهار بازی گذشته خود، صاحب دو برد، یک تساوی و یک باخت هستند و در مکان سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند.

این تیم هفته گذشته در آبادان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که موفق شد با سه گل این تیم را از پیش روی بردارد.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول