اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم الوند همدان:

حساب ویژه‌ای برای جام حذفی باز کردیم/ الوند آبرودار فوتبال همدان می‌شود

سرمربی تیم الوند همدان گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد برنده دیدار خواهد بود و ما برای این جام و موفقیت در آن برنامه‌ریزی کردیم.

حساب ویژه‌ای برای جام حذفی باز کردیم/ الوند آبرودار فوتبال همدان می‌شود

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شرایط تیم الوند برای حضور در جام حذفی بسیار خوب است و موفق شدیم تا با شکست دو حریف خود به جمع 32 تیم برتر این مرحله راه یابیم.

وی افزود: در لیگ دسته یک و پنج بازی رسمی که انجام دادیم طعم شکست را نچشیدیم و این موفقیت، افتخاری است تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشیم.

سرمربی تیم الوند همدان اضافه کرد: تیم فوتبال الوند دومین سال حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند و همین حضور، تجارب خوبی را به بازیکنان و کادر فنی داده تا بتوانیم در این شرایط و در جام حذفی از آن استفاده کنیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان تصریح کرد: تیم استقلال مربی کاربلدی دارد که با شرایط لیگ دسته یک و تیم‌های این لیگ آشنایی خوبی دارد که بازی برابر این تیم قدرتمند برای ما سختی‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

طلایی‌منش در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه برای این بازی محروم یا مصدومی دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هادی بلوری که از ابتدای فصل با مصدومیت بزرگی مواجه شده به تازگی کار با توپ را آغاز کرده که به این بازی نمی‌رسد، البته یک بازی محروم نیز داریم.

وی گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد برنده دیدار خواهد بود و ما برای این جام و موفقیت در آن برنامه‌ریزی کردیم.

سرمربی تیم الوند همدان ابراز داشت: شناخت خوبی از آنالیز دو بازی آخر تیم استقلال به دست آوردیم که امیدواریم با حمایت تماشاگران پرشور همدانی و بازی در خانه، بتوانیم از سد این تیم لیگ برتری عبور کنیم و به مرحله بعد برسیم.

وی افزود: روند رو به رشدی که الوند در فوتبال ایران پیش گرفته می‌تواند آبرودار فوتبال همدان در کشور باشد و باید همه کمک کنند تا به این مهم و هدف بزرگ برسیم.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان را محمد ملکی (داور وسط)، مجید ویشگاهی و رحیم شاهین (کمک‌داور) و سجاد لطافتی (کمک‌داور) قضاوت می‌کنند و علیرضا یزدانی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

در چارچوب مرحله یک‌‌شانزدهم نهایی جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان عصر چهارشنبه اول آبان ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول