اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گناوه مطرح کرد

وضعیت نگران‌کننده قضاوت‌ها در لیگ دوم فوتبال / صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم

سرمربی پرسپولیس گناوه با بیان اینکه قضاوت‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال نگران‌کننده است، گفت: مسئولان استانی و به‌خصوص شهرستان گناوه برایشان مهم نیست که چگونه تیم‌داری می‌کنیم و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم.

وضعیت نگران‌کننده قضاوت‌ها در لیگ دوم فوتبال / صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم

نادر جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گناوه از کسب نتیجه مساوی مقابل میناب هرمزگان ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به سفر زمینی و طولانی که به هرمزگان داشتیم، خستگی در ساق‌های بازیکنانم مشهود بود اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: قضاوت‌ها در لیگ دو نگران‌کننده است در این دیدار یک خطای مسلم پنالتی به سود ما گرفته نشد، بازیکن حریف شیرجه زنان و با دست توپ را از دروازه بیرون آورد اما داور مسابقه به راحتی از این صحنه گذشت.

سرمربی پرسپولیس گناوه تصریح کرد: در ادامه یک توپ به تیر زدیم و برخلاف نیمه اول که خوب ظاهر نشدیم نیمه دوم سوار بر بازی بودیم با این حال کسب یک امتیاز در نخستین بازی آن هم بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ بد نیست.

جعفری تصریح کرد: دو بازی عقب افتاده در پیش داریم، هفته آتی باید به رشت برویم و بعد از آن میزبان حریف خوزستانی خواهیم بود دو بازی پیاپی خارج از خانه برای ما دردسرساز است اما بازیکنانم از تجربه لازم برخوردار هستند.

سرمربی سرخ‌پوشان گناوه درباره وضعیت مالی تیمش هم گفت: تاکنون ریالی به بچه‌ها نداده‌ایم و تازه از فصل گذشته هم 30 درصد بدهکاریم اما بازیکنان معرفت به خرج داده و حرفی نمی‌زنند، جالب آنکه هیچ‌کس هم به تیم ما توجهی نمی‌کند.

جعفری افزود: اصلاً مسئولان استانی و به‌خصوص شهرستان گناوه برایشان مهم نیست که چگونه تیم‌داری می‌کنیم. ما صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم و به عشق هواداران تمرین می‌کنیم، اما تا کی توان داشته باشیم خدا می‌داند.

پرسپولیس گناوه در مصاف با میناب هرمزگان نخستین امتیاز فصل خود را در اولین بازی خود کسب کرد.

انتهای پیام/66006/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول