اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی

لوک خوش‌شانس فوتبال همدان برابر تیم راه‌آهن تهران به میدان می‌رود

تیم فوتبال تالار وحدت همدان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دنبال شگفتی در این جام است.

لوک خوش‌شانس فوتبال همدان برابر تیم راه‌آهن تهران به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با حضور 32 تیم برتر مراحل قبل این مسابقات برگزار خواهد شد.

در رقابت‌های جام حذفی امسال 103 تیم حضور دارند که شامل 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری خواهند بود که طی هشت دور با هم رقابت خواهند کرد.

در حالی که مرحله دوم این مسابقات در جریان بود با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، 20 تیم به دلیل داشتن طلبکار مالی و مفتوح بودن پرونده‌های شاکیان در این کمیته، از گردونه این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.

استان همدان در این رقابت‌ها با سه تیم حضور داشت که با انصراف تیم پاس، تنها تالار وحدت به عنوان قهرمان جام حذفی و الوند به عنوان نماینده دسته یکی حضور دارند و باید برابر رقبای خود صف‌آرایی کنند.

تیم تالار وحدت همدان که در هیچ لیگ کشوری حضور ندارد و تنها در لیگ برتر استان فعالیت دارد توانسته در چهار مرحله قبلی با همت و غیرت مثال‌زدنی و همچنین خوش‌شانسی که با انصراف تیم‌ها به دست آورد مجوز حضور در این مرحله را کسب کند.

شاگردان محمود الماسی در مرحله اول با انصراف نماینده فوتبال آذربایجان‌شرقی تیم آذرکوثر تبریز به راحتی حریف تیم فوتبال تیس چابهار شدند.

در مسابقاتی که در زاهدان انجام شد نماینده فوتبال همدان مسافتی بالغ بر 3 هزار کیلومتر را رفت و برگشت تا با شکست حریف خود در زاهدان جواز حضور در مرحله سوم را بگیرد.

در دو مرحله بعدی تیم‌های نبرد شهرکرد و گل‌گهر سیرجان حریفان تیم تالار وحدت با انصراف راه را برای صعود بی‌دردسر نماینده تیمی همدانی باز کردند تا بتوانند به عنوان لوک خوش‌شانس فوتبال ایران لقب بگیرند.

تیم تالار وحدت همدان در این مرحله باید برابر شاگردان منصور احمدزاده‌ قرار بگیرند که در لیگ برتر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در حال حاضر در رده پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

تیم فوتبال راه‌آهن برای موفقیت در جام حذفی و جبران ناکامی در لیگ برتر حساب ویژه‌ای روی این مسابقه باز کردند تا با شکست نماینده فوتبال همدان بتوانند در جمع 16 تیم برتر جام حذفی قرار بگیرند.

در مرحله بعد به دلیل انصراف تیم شهرداری نوشهر داماش گیلان بی‌دردسر به جمع 16 تیم راه یافته و منتظر برنده دیدار راه‌آهن و تالار وحدت همدان است.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور مسابقه بین راه‌آهن سورینت تهران و تالار وحدت همدان را رضا عادل (داور وسط)، علیرضا کناری و غلامرضا تیموری (کمک داور) و کوپال ناظمی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین حسین خوشخوان به عنوان ناظر بر تیم داوری را بر عهده دارد.

در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور مسابقه بین تیم راه آهن سورینت تهران و تالار وحدت همدان عصر امروز چهارشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول