اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 164 شرکت کننده صورت گرفت

برگزاری مسابقات قهرمانی سبک شین کیوکوشین کاراته کرمان

رئیس سبک شین کیوکوشین بین‌الملل کاراته استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی سبک شین کیوکوشین کاراته کرمان بین 164 شرکت کننده و در قالب 15 تیم در ماهان برگزار شد.

برگزاری مسابقات قهرمانی سبک شین کیوکوشین کاراته کرمان

محمدعلی جمالی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی سبک شین کیوکوشین کاراته کرمان بین 164 شرکت کننده و درقالب 15 تیم در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم استان برای مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی روسیه که فروردین ماه 93 برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

جمالی‌زاده بیان داشت: در این دوره از مسابقات تیم کرمان الف «مبارز طلوع» به مقام اول و تیم کرمان ب «افضلی‌پور آراد» به مقام دوم رسیدند و تیم ماهان و شاهرخ‌آباد مشترکا مقام سوم و تیم‌های جیرفت و باغین به ترتیب مقام چهارم و پنجم را کسب کردند.

وی بیان داشت: در پایان این مسابقات شین کیوکوشین بین‌الملل کرمان در رده نونهالان در وزن منفی 20 کیلوگرم امیرحسین فخرآبادی و ابوالفضل بهرامی به ترتیب به مقام اول و دوم و محمدرضا نصیری و محمدمهدی فرحبخش مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جمالی‌زاده افزود: در وزن منفی 25 کیلوگرم علیرضا شعاعی و عرفان یعقوبی به ترتیب به مقام اول و دوم و علیرضا بلوچ‌آبادی و علیرضا قاسم‌پور مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رئیس سبک شین کیوکوشین بین‌الملل کاراته استان کرمان عنوان کرد: در وزن منفی 30 کیلوگرم علی سرسرشاهی و امیر جعفری به ترتیب به مقام اول و دوم و امیرحسین محمدی و محمد جوان‌بخت مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی گفت: در وزن منفی 35 کیلوگرم علیرضا سنجری و امیرحسین محمدی به ترتیب به مقام اول  و دوم و پوریا رضاخانی و محمدعلی حیدری مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جمالی‌زاده افزود: در رده نوجوانان در وزن منفی 25 کیلوگرم امیرضا سنجری و محمد ناظرآبادی به ترتیب به مقام اول و دوم و محمد زندی و محمد صالح مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: در وزن منفی 30 کیلوگرم محمدمهدی عابدین‌زاده و میلاد زندی به ترتیب به مقام اول  و دوم و سجاد خان‌بابا و محمدحسین گلستانی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جمالی‌زاده خاطر نشان کرد: در وزن منفی 35 کیلوگرم ایلیا دولتی و محمدرضا معاذاللهی به ترتیب به مقام اول و دوم و سیدمحسن موسوی و امیرمحمد جوان‌بخت مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی بیان داشت: در وزن منفی 40 کیلوگرم محمدمهدی میرشکاری و حامد بیرجندی به ترتیب به مقام اول و دوم و حسین رضایی و مبین نوش‌زاده مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رئیس سبک شین کیوکوشین بین‌الملل کاراته استان کرمان ادامه داد: در وزن منفی 45 کیلوگرم علی‌اکبر فانی و امیرضا شمس‌العالی به ترتیب به مقام اول و دوم و محمدعلی بنی‌اسدی و علی دادور مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: در وزن منفی 50 کیلوگرم حمزه کامکار و ابوالفضل نظری به ترتیب به مقام اول و دوم  و امیرحسین قلندری و سعید عسکرپور مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رئیس سبک شین کیوکوشین بین‌الملل کاراته استان کرمان گفت: در وزن مثبت 50 کیلوگرم سجاد سعیدی و محمدعلی نظری به ترتیب به مقام اول و دوم و مهدی اسدی و علیرضا اسدی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جمالی‌زاده اذعان داشت: در رده جوانان در وزن منفی 45 کیلوگرم اسماعیل مهرعلیزاده و مجتبی درخشان‌مهر به ترتیب به مقام اول و  دوم و عرفان شریفی و محمدجواد شکرتی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: در وزن منفی 55 کیلوگرم محمدمهدی رئیسی و سیدرحمان حسینخانی به ترتیب به مقام اول و دوم و مجتبی سلاجقه و امیرقلندری مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جمالی‌زاده تصریح کرد: در وزن مثبت 55 کیلوگرم سیدعلی پورحسینی و مهدی رحیم‌آبادی به ترتیب به مقام اول و دوم و محسن صادقی و احسان فیروزی مشترکا به مقام سوم رسیدند.

وی گفت: در رده بزرگسالان در وزن منفی 60 کیلوگرم علی درخشان‌مهر و میثم صفی‌نتاج به ترتیب به مقام اول و دوم و مجتبی پوراحمدی و ابراهیم سلطانی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

جمالی‌زاده افزود: در وزن منفی 70 کیلوگرم مسعود رجبی و سعید معین‌الدینی به ترتیب به مقام اول  و دوم و بهنام زعیم‌پور و حسین عسکری مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رئیس سبک شین کیوکوشین بین‌الملل کاراته استان کرمان عنوان کرد: در وزن منفی 80 کیلوگرم سیدعارف عالم‌زاده و بهروز میر به ترتیب به مقام اول و دوم ایمان یزدی‌زاده و صادق کهنوجی مشترکا سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: در وزن مثبت 80 کیلوگرم سیدعلیرضا میرزادی و محمدعلی شهیدنژاد به ترتیب به مقام اول و دوم و محمدحسین شجاعی و میلاد خالقی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/2446/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول