اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 مربی صورت گرفت

برگزاری دوره آموزش فنی کاراته با تدریس سرمربی سابق تیم ملی

دوره آموزشی بخش کومیته رشته ورزشی کاراته با تدریس سرمربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در قم برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش فنی کاراته با تدریس سرمربی سابق تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره تئوری آموزشی شیوه مربیگری و آموزش فنی کومیته با تدریس غلامرضا دباغیان، سرمربی اسبق تیم ملی کاراته کشورمان در حالی برگزار شد که این استاد با تجربه کاراته قم با سابقه 17 سال هدایت و رهبری تیم‌های ملی کاراته و تربیت تعداد زیادی از قهرمانان جهان و آسیا، دانش خود در این رشته را در اختیار مربیان مستعد کاراته قم قرار داد.

این دوره آموزشی با حضور 40 نفر شرکت‌کننده خانم برگزار شد و اصول صحیح تکنیک‌ها و نمایش حرکات توسط قهرمانان از جمله موارد اجرا شده در این دوره بود که مورد توجه مربیان و قهرمانان کاراته بانوان هیئت کاراته استان قم قرار گرفت.

تلاش برای افزایش دانش به منظور رشد و توسعه بیش از پیش کاراته قم در حالی برگزار می‌شود که در دو دهه اخیر قم همواره یکی از قطب‌های اصلی کاراته کشور است و سهم قابل توجهی در توفیقات به دست آمده توسط تیم‌های ملی کاراته کشورمان در میادین جهانی، آسیایی و بین‌المللی به خود اختصاص داده است.

همچنین قم در کاراته جزء قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود و در رده‌بندی و ارزیابی فدراسیون نیز به جایگاه بسیار خوبی در کاراته کشور دست یافته است و تلاشگران این رشته همواره سعی کرده‌اند در زمینه توسعه کاراته پیگیر و پویا باشند زیرا هرگاه کاراته قم جوانان مستعد خود را به سطح اول کاراته کشور معرفی کرده است این به نفع کاراته ملی بوده و با درخشش کاراته‌کاهای قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف افتخارات زیادی نصیب ورزش قم و کشورمان شده است.

از سوی دیگر کاراته با مدال‌های رنگارنگ ارزشمندی که از میادین مختلف کشور کسب کرده است، در سال‌های اخیر همواره جزء ورزش‌های اول قم بوده است و در تمام گذرگاه‌های حساس ورزش قم این کاراته بوده است که حرف اول را زده و حتی بار دیگر ورزش‌ها را به دوش گرفته و موجب سربلندی و اعتلای نام قم و کشورمان شده به همین خاطر همواره تلاشگران این رشته سعی کرده‌اند با کار و تلاش بیشتر این توفیقات تداوم داشته باشد.

در نهایت اینکه با انسجام و همدلی بسیار خوبی که در کاراته قم وجود دارد و تعامل جدی هیئت کاراته قم با فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش و جوانان و سایر بخش‌های مرتبط، به نظر می‌رسد می‌توان خیلی زود عدم حضور کاراته‌کاهای قمی در مسابقات برون‌مرزی سال جاری میلادی در ترکیب تیم‌های ملی را جبران کرد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول