اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته شادگان خبر داد

شادگان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته خوزستان

دبیر هیئت کاراته شادگان از قهرمانی مسابقات کیوکوشین کاراته این شهرستان در استان خوزستان خبر داد.

شادگان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته خوزستان

فؤاد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با حضور انبوه علاقه‌مندان و حضور کمرنگ مسئولان، مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی استان خوزستان شب گذشته با قهرمانی شادگان در سالن القدس ایصیفر به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با شرکت بیش از 170 کیوکوشین کار استان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم شادگان با کسب 240 امتیاز به قهرمانی دست یافت و تیم‌های ماهشهر با 77 و اهواز با 27 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت کاراته شادگان با تبریک قهرمانی این تیم تصریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از هفت شهرستان به صورت فشرده صبح، بعد از ظهر و شب در بیش از 50 وزن مختلف پیگیری شد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از شهرستان‌های ماهشهر، اهواز، بندرامام، دشت آزادگان، اروند کنار و رامشیر در مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته استان حضور داشتند.

کاظمی دلیل فشرده شدن این مسابقات را نبود یک خوابگاه مناسب و کمبود امکانات ورزشی در شادگان عنوان کرد و ادامه داد: ورزشکاران رشته کیوکوشین کاراته این شهرستان با وجود استعدادهای درخشان خود، به علت کم‌توجهی مسئولان و نداشتن پشتیبان مالی قوی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب پنج کیوکوشین‌کار شادگانی برای مسابقات جهانی ژاپن در سال گذشته گفت: این ورزشکاران به علت نداشتن پشتیبان قوی مالی از حضور در این مسابقات جهانی باز ماندند.

دبیر هئیت کاراته شادگان با انتقاد از بلاتکلیفی چندین ماهه اداره ورزش و جوانان شادگان در داشتن یک مدیر توانمند از مسئولان استان و شهرستان خواست تا هرچه زودتر نسبت به انتصاب یک مدیر توانمند اقدام کنند.

وی در پایان از فرماندهی پایگاه بسیج والفجر شادگان به علت در اختیار قرار دادن سالن و استراحتگاه مناسب قدردانی کرد.

کاظمی اضافه کرد: بیش از 2 هزار نفر در سه شیفت صبح، بعد از ظهر و شب از مسابقات قهرمانی کیوشین کاراته استان خوزستان در شادگان دیدن کردند.

انتهای پیام/72001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول