اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2 پیروزی در گروه چهارم

سامکو قم برای قهرمانی در لیگ جوانه‌های کاراته کشور مدعی شد

تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکو قم با تداوم پیروزی‌ها در لیگ رده سنی نوجوانان کاراته کشور خود را به عنوان یکی از مدعیان این رقابت‌ها معرفی کرد.

سامکو قم برای قهرمانی در لیگ جوانه‌های کاراته کشور مدعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که کاراته قم دارد، نمایندگان قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور تا این هفته عملکرد خوبی داشته‌اند و یکی از تیم‌هایی که تاکنون توانایی بالایی برای قهرمانی از خود نشان داده، تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکو قم است.

تیم تجهیزات رزمی سامکو که با ترکیبی از بازیکنان مستعد و نخبه کاراته قم در رقابت‌های امسال لیگ رده سنی نوجوانان کاراته کشور حضور یافته و امیدوار به فتح یکی از سکوهای قهرمانی مانند سال‌های قبل است، این هفته دو پیروزی ارزشمند مقابل حریفان خود کسب کرد.

در حالی که در ترکیب تیم کاراته نوجوانان قم نوجوانان حضور دارند، این تیم در هفته پایانی از دور رفت و همچنین هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور که با عنوان لیگ جوانه برگزار می‌شود، برابر نمایندگان اسلامشهر و قزوین به برتری دست یافت.

کاراته‌کاهای آینده‌دار تیم تجهیزات رزمی سامکو قم در گروه چهارم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ جوانه با تیم‌های شهرداری ساوه، هیئت کاراته البرز، هیئت کاراته اسلامشهر، هیئت کاراته قزوین (الف) و باشگاه مقدم تهران همگروه است.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته دیدارهای این هفته از گروه چهارم لیگ جوانه‌ها در حالی برگزار شد که تیم تجهیزات رزمی سامکو قم در نخستین مسابقه به مصاف تیم هیئت کاراته اسلامشهر رفت و توانست حریف خود را با اقتدار با نتیجه 23 بر چهار شکست بدهد.

این پیروزی موجب افزایش روحیه کاراته‌کاهای عضو تیم تجهیزات رزمی سامکو استان قم شد و آینده‌داران و پشتوانه‌های کاراته قم در جدال بعدی با تیم هیئت کاراته قزوین (الف) موفق شدند حریف قدرتمند خود را با نتیجه 24 بر دو مغلوب کنند.

در سایر دیدارهای این گروه تیم شهرداری ساوه 28 بر صفر به تیم هیئت کاراته البرز باخت و البرزی‌ها در دیگر مسابقه خود با همین نتیجه از سد باشگاه مقدم تهران عبور کردند، ضمن اینکه هیئت کاراته اسلامشهر 15 بر 13 بر شهرداری ساوه غلبه کرد و هیئت کاراته قزوین (الف) 16 بر 12 برابر باشگاه مقدم به برتری رسید.

تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکو با ترکیب کمیل ابوالحسنی، امین شایگان، علی اکبر بختیاری، علی مرادی مهر، امیرحسین جانقلی، سعید خنی‌پور، علیرضا باقرزاده، غلامرضا حسینجانی، پوریا محمدی، خوشدونی فراهانی، علیرضا نجاتی، امیرحسین جوادی، حمیدرضا نجاتی، عباس کریمی، آصف رحیمی، علیرضا خدری، محمد امین سلطانی، ابراهیم کلانتر و صالح‌پور در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول