اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان:

روح جدید را در کاراته اصفهان دمیدیم / از هیچ بازیکن ساختیم

مربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان گفت: با کار روی رده‌های پایه توانستیم روح جدیدی را در کاراته اصفهان بدمیم.

روح جدید را در کاراته اصفهان دمیدیم / از هیچ بازیکن ساختیم

سعید انالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های خود را در لیگ آینده‌سازان کاراته طی دو روز گذشته ادامه داده و موفق شدیم تیم کانی آرای سیرجان را در حالی‌که دور رفت را به این تیم باخته بودیم، در دور برگشت با نتیجه 16 بر 11 شکست دهیم و به دور بعدی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود کردند  تصریح کرد: دور بعدی بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار نمی‌شود.

مربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان ادامه داد: دور بعدی رقابت‌های لیگ به احتمال زیاد به پس از رقابت‌های جهانی اسپانیا موکول می‌شود و تاکنون برنامه‌ای در این مورد اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: با تیم خودمان در رده‌های سنی پایه توانستیم روح جدیدی را به کاراته اصفهان بدمیم و تمام تلاشمان این است که  برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بازیکنان خود را آماده کنیم و لیگ را مانند سکوی پرش برای تیم ملی می‌بینیم.

انالی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی اسپانیا از حدود دو تا سه هفته دیگر آغاز می‌شود تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنی از اصفهان در رده‌های سنی نوجوانان تا امید در تیم ملی حضور ندارد، اما تمام تلاشمان این است که در رقابت‌های سال آینده حداقل یکی دو نفر از تیم خودمان در تیم ملی داشته باشیم.

وی افزود: استفاده از علم روز را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم چراکه پتانسیل کاراته اصفهان بسیار بالاست، با اینکه هیچگونه استعدادیابی در اصفهان انجام نمی‌شود وجود چنین ظرفیتی جای تعجب دارد.

مربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان اضافه کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های مناسبی از سوی هیئت انجام بپذیرد تا سال‌ آینده غصه این موضوع را نخوریم که چرا در تیم ملی نماینده نداریم.

وی تصریح کرد: در بخش کومیته از هیچ بازیکن ساختیم و مربیان بسیار خوبی داریم که می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

انالی افزود: خداوند هیچ خواسته‌ای را بدون نتیجه نمی‌گذارد در صورتی‌که برای آن خواستن تلاش کنی.

وی گفت: انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بهمن و اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول