اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مسئولان مشکل آب شرب «بافت» و «بزنجان» را برطرف کنند

امام جمعه بافت گفت: از مسئولان استانی درخواست داریم هر چه زودتر جلسه ستاد بحران تشکیل داده و مسئله آب شرب دو شهرستان «بافت» و «بزنجان» و توابع را برطرف کنند.

مسئولان مشکل آب شرب «بافت» و «بزنجان» را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت، اظهار داشت: نتیجه غدیر این است که امروز ما پیرو ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و رهبری داریم که در تمام مشکلات با رهنمودهایش کشتی انقلاب اسلامی را پیش می‌برد.

وی با تقدیر از کارکنان اداره آب شهرستان، بیان داشت: یکی از مشکلات شهرستان بافت کمبود آب است و مردم در این زمینه باید صرفه‌جویی کرده و در حل این بحران کمک کنند.

امام جمعه بافت تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای آب آشامیدنی این شهرستان فکری کنند و بودجه بگذارند، بخش عمده تامین آب که سد است، تامین شده و گوشه‌ای از اعتبارات برای تصفیه‌خانه مانده که درخواست داریم هر چه زودتر جلسه ستاد بحران تشکیل و مسئله آب شرب دو شهرستان «بافت» و «بزنجان» و توابع برطرف شود.

ابراهیمی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون گفت: چهارم آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون است، تصویب این قانون برای تحقیر و استعمار بیشتر کشور ما بود.

خطیب جمعه بافت با گرامیداشت روز خانواده از مردم خواست با خانواده‌های خود با خوبی و خوش‌خلقی رفتار کنند، زیرا خوش‌خلقی مورد تاکید اسلام است.

انتهای پیام/80024/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول