اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کووه سیاهو:

مردم روستای کووه سیاهو هفته‌ای یک روز از آب شرب برخوردارند

رئیس شورای اسلامی کووه سیاهو گفت: وجود منبع آب مشترک با مرکز سیاهو باعث شده مردم این روستا هفته‌ای فقط یک روز و به مدت چند ساعت از نوبت آب برخوردار باشند.

مردم روستای کووه سیاهو هفته‌ای یک روز از آب شرب برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی حسینی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روستا از قبل به همین نام بوده اما با تفکیک بخش‌هایی از آن و چند کد شدن با مشکل تشکیل دهیاری مواجه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با توجه به فاصله سه کیلومتری از محور اصلی اقدامی در خصوص احداث راه آسفالته نشده که عبور و مرور مردم را با مشکل جدی مواجه کرده است.

رئیس شورای اسلامی کووه سیاهو، اصلاح لوله‌کشی آب آشامیدنی و ساخت منبع آب را از دیگر مشکلات این روستا عنوان کرد و بیان داشت: وجود منبع آب مشترک با مرکز سیاهو باعث شده مردم این روستا هفته‌ای فقط یک روز و به مدت چند ساعت از نوبت آب برخوردار باشند که پیشنهاد می‌شود با ساخت آب انبار برای روستای کووه و رودشور و آبگیری مستقیم از چاه زاکین مشکل آب آشامیدنی روستا به حداقل برسد.

حسینی‌پور با تاکید بر ایجاد زمینه‌هایی برای رونق بخش کشاورزی و تولید از احداث سد به عنوان یک ضرورت در منطقه یاد کرد و بیان داشت: با توجه به خشکسالی چندین ساله و از بین رفتن نخیلات و مرکبات و لایروبی قنات کووه زمینه ماندگاری مردم و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه فراهم می‌شود.

وی تقویت ترانس برق محلات، پیگیری امور نخیلات، اشتغال جوانان با ارائه تسهیلات خود اشتغالی و حمایت از تولیدات کشاورزی و دامی و همچنین احداث سالن ورزشی را از دیگر مواردی عنوان کرد که در صورت تحقق به عمران آبادانی و رفاه مردم روستای کووه کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/88007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول