اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار هرمزگان خبر داد

جیره‌بندی آب منطقه‌ سیاهو / آب شرب هفته‌ای یک‌بار توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان با بیان اینکه تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی روستاهای سیاهو نیازمند اعتبار ویژه است، گفت: در حال حاضر آب در این منطقه جیره‌بندی و آبرسانی به صورت سیار و هفته‌ای یکبار انجام می‌‌شود.

جیره‌بندی آب منطقه‌ سیاهو / آب شرب هفته‌ای یک‌بار توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌‌پور ظهر امروز در نشستی درباره فعالیت‌‌های آبفای روستایی هرمزگان، با بیان اینکه فاز اول مجتمع سیاهو با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد انجام شده است، اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در زاکین، لوله‌‌‌گذاری به طول هشت کیلومتر و احداث سه مخزن تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود و به محض تامین اعتبار تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: تکمیل مجتمع آبرسانی سیاهو جهت تامین آب‌ شرب روستاهای کووه‌ایی علیا، سفلا، کلاتک، رودشور و پاپمپ جلالی به بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه آب‌رسانی به روستاهای مذکور به صورت جیره‌بندی و از طریق ذخیره در استخرهای سیمانی و تانکرهای خانگی انجام می‌شود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هفته‌‌ای یک روز و با توجه به درخواست اهالی نسبت به پر کردن مخازن خانگی اقدام می‌کند.

حمزه‌پور یادآور شد: در شمال سیاهو یک حلقه چاه برای تامین آب شرب حفر شد که متاسفانه به دلیل شوری غیرقابل استفاده شد و تنها مکان مناسب برای حفر چاه زاکین پیش‌بینی شده که آن هم به دلیل امکان شور شدن سایر چاه‌ها از سوی نهاد مربوطه مجوز حفر چاه صادر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا آب شیرین‌کن سیاهو نیز در دست اقدام است که از طریق رودخانه جاماش آب شرب مجتمع سیاهو را تامین می‌کند.

حمزه‌پور تاکید کرد: ادامه اجرا و تکمیل پروژه‌‌های آبرسانی نیازمند تامین اعتبار لازم است که امیدواریم هر چه زودتر مصوبات عملیاتی شود.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول