اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

منابع ذخیره آب شرب اصفهان کاهش یافت

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: منابع ذخیره آب شرب اصفهان در ماه‌های اخیر کاهش‌ یافته و شهروندان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

منابع ذخیره آب شرب اصفهان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مجتبی قبادیان با اشاره به گزارش شرکت آب منطقه‌ای استان درباره کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود اظهار کرد: استمرار شرایط خشک‌سالی، عدم تحقق پیش‌بینی‌ها در زمینه بارش، افزایش متوسط دما در تابستان نسبت به سال‌های گذشته که مصرف بیش از حد آب را توسط مشترکین رقم زده، مسئولان امر را در تابستان سال جاری در تأمین آب شرب با چالش‌هایی مواجه کرد.

وی افزود: در حال حاضر سد زاینده‌رود تنها منبع تأمین‌کننده آب شرب اصفهان است و این در حالی است که به گزارش اداره‌کل هواشناسی مبنی بر عدم بارش مناسب باران در ماه‌های مهر و آبان نگرانی‌های در جهت تأمین آب شرب مردم در صورت تداوم شرایط خشک‌سالی و عدم بارش‌های مؤثر وجود دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مصرف بهینه آب توسط مردم را از دیگر اقدامات مؤثر برای تأمین آب شرب شهروندان در ماه‌های آینده دانست و گفت: با وجود تلاش‌هایی که جهت تأمین آب شرب مردم صورت گرفته باید مشترکین هم با رعایت الگوی مصرف آب، همکاری لازم را در جهت تأمین و توزیع آب با مسئولان امر داشته باشند تا بتوانیم این دوره سخت را پشت سر گذاشته و به دوره بارش نزدیک شویم.

انتهای پیام/2301/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول