اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

نداشتن آب شرب بهداشتی مهم‌ترین مشکل میاندرود است

فرماندار میاندرود گفت: مهم‌ترین معضلی که دست و پا گیر روستاییان شهرستان شده نامناسب بودن و یا عدم دسترسی به آب شرب است.

نداشتن آب شرب بهداشتی مهم‌ترین مشکل میاندرود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ذات‌الله زارعی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات‌ چهار روستای بخش مرکزی شهرستان میاندرود که با حضور نماینده مردم میاندرود و مرکز استان و مسئولان این شهرستان برگزار شد، به تخصیص 25 درصد از اعتبار سال‌جاری به بحث آب شرب اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین معضلی که دست و پا گیر روستاییان شهرستان شده نامناسب بودن و یا عدم دسترسی به آب شرب است که با تدابیر انجام شده مبلغی برای حل این مشکل اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان دهیاری میاندرود یکی از نیازهای ضروری روستاییان است، افزود: از برنامه‌‌ای اصلی اداره امور روستایی و شوراها تجهیز همه دهیاری‌ها به ساختمان است که دهیار روستا باید مقدماتی را برای آن فراهم سازد.

فرماندار میاندرود به تخصیص 25 درصد از اعتبار سال‌جاری به بحث آب شرب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین معضلی که دست و پا گیر روستاییان شهرستان شده نامناسب بودن و یا عدم دسترسی به آب شرب است که با تدابیر انجام شده مبلغی برای حل این مشکل اختصاص یافته است.

در ادامه این نشست نماینده مردم میاندرود و ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان میاندرود، منطقه‌ای است با وجود نعمت‌های خدادادی از فقر در رنج است.

محمد دامادی ادامه داد: غنی بودن میاندرود به نعمت‌های خدادادی بر می‌گردد و فقر آن هم به عدم تخصیص امکانات لازم برای بهره‌گیری از این نعمت‌ها مربوط می‌شود.

این مسئول کمبودها در شهرستان میاندرود را مورد اشاره قرار داد و افزود: میاندرود در بخش‌های زیرساختی و عمرانی همچنین امکانات اولیه رفاهی در رنج است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت دریا در شهرستان میاندرود به بهترین نحو ممکن استفاده شود، اظهار داشت: احداث اسکله تفریحی- توریستی یکی از نیازهای این منطقه است که این مساله نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول