اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه شمالی خبر داد

آغاز به کار منبع 2000 متر مکعبی آب شرب شیرگاه

معاون فرماندار سوادکوه از آغاز به کار منبع دو هزار متر مکعبی آب شرب شیرگاه خبر داد و گفت: ظرفیت‌های لازم برای توسعه پایدار سوادکوه شمالی فراهم است.

آغاز به کار منبع 2000 متر مکعبی آب شرب شیرگاه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کیوان موسی‌پور امشب در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ارتقای بخش شیرگاه به شهرستان سوادکوه شمالی و انتخاب فرماندار و دو بخشدار برای آن، بیان داشت: عملکرد بخشداری شیرگاه قبل از ارتقا به فرمانداری در حوزه‌های مختلفی قابل بررسی است.

معاون فرماندار سوادکوه شمالی ارتقای بخش شیرگاه به شهرستان سوادکوه شمالی را از رویدادهای مهم و اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه شمالی مقدمه توسعه و شکوفایی این شهرستان را فراهم می‌کند.

موسی‌پور بازدید از روستاهای بخش شیرگاه با حضور نمایندگان و مسئولان شهرستانی و استانی را از اقدامات جهشی توسعه ذکر و یادآوری کرد: پیگیری مجتمع آب‌رسانی، گازرسانی، احداث درمانگاه شبانه‌روزی، ساماندهی گردشگری، پیگیری و حل مشکل صدور پروانه منطقه لفور از اقدامات مهم در این منطقه بوده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری زیرسازی راه دیوتک به بورخانی، روکش آسفالت شار قلت به امام کلا، برطرف شدن مشکل آب شرب روستاهای فرامرز کلا، برنجستانک، مهدی‌آباد، بشل و کلیج خیل و اصلاح شبکه برق، اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن و پیگیری و اجرای دکل مخابراتی را از اقداماتی دانست که با مدیریت آینده‌نگرانه می‌تواند بستری برای توسعه شهرستان سوادکوه شمالی باشد.

معاون فرماندار سوادکوه شمالی به تهیه و اجرای طرح هادی در هفت روستای سوادکوه شمالی اشاره و یادآوری کرد: طرح هادی در روستاهای اندارگلی، فرامرز کلا، کتی لته، حاجی کلا اجرا شده است.

وی افزود: ارتقای چهار آبادی ریکو، اسلام‌آباد، لو دشت، آغوز بن به روستا و تاسیس چهار دهیاری در زیرکلا، خرکاک، مرزی دره و نوآباد نیز در دوران وجود بخش در شیرگاه انجام شد.

موسی‌پور کلنگ‌زنی و آغاز به کار منبع دو هزار متر مکعبی آب شرب شیرگاه در منطقه زیولا را از طرح‌های مهم این منطقه دانست و با اشاره به پیگیری و بررسی مستمر مشکلات شهرک صنعتی بشل و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد، خاطرنشان کرد: برگزاری مانور اضطراری درمان (غرب و شرق) به مرکزیت روستای چای باغ و برگزاری مانور امداد جاده‌ای در شهر شیرگاه از اقدامات دوران بخشداری بوده است.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول