اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه جهرم تاکید کرد

لزوم برخورد جدی با مشترکان غیرمجاز آب شرب جهرم

فرماندار ویژه جهرم از مسئولان آبفا خواست که با جدیت نسبت به قطع مشترکان غیرمجاز اقدام کرده و متخلفان را بدون هیچ‌گونه اغماض به مراجع قضایی معرفی کنند.

لزوم برخورد جدی با مشترکان غیرمجاز آب شرب جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی‌حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه اداره آبفای این شهرستان اظهار داشت: بارها شاهد آن بودیم که کارکنان این اداره در دمای 40 تا 50 درجه تابستان این شهرستان سخت‌کوشانه و با جدیت مشغول تعمیرات، اصلاح شبکه و یا تعویض لوله هستند تا مردم با مشکل قطعی آب مواجه نشوند.

رعیتی‌فرد با اشاره به موضوع بحران آب در جهرم، افزود: مصرف بی‌رویه و خشکسالی‌های پی در پی، سفره‌های آب این شهرستان را با مشکل جدی روبه‌رو کرده و هر روزه شاهد افت شدید منابع آبی هستیم.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد که برخی افراد منفعت‌طلب بدون در نظر گرفتن منافع عمومی، به فکر توسعه باغات خود بوده و با دست‌درازی به سفره‌های آب زیرزمینی حیات مردم را به خطر انداخته‌اند.

فرماندار ویژه جهرم با گلایه از کسانی که انشعابات غیرمجاز دارند و از آب شرب شهری برای آبیاری باغچه، باغ‌ و مصارف غیرشرب استفاده می‌کنند، گفت: استفاده از آب شرب شهری برای مصارف غیرمجاز، خیانت به مردم و آینده جهرم است.

وی از مسئولان آبفا خواست که با جدیت نسبت به قطع مشترکان غیرمجاز اقدام کرده و متخلفان را بدون هیچ‌گونه اغماض به مراجع قضایی معرفی کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از تلاش‌های پنج نفر از کارکنان این مجموعه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول