اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دیدار اعضای حزب موتلفه و مسئولان ورامین با آیت‌الله محمودی

آیت‌الله محمودی: امنیت ایران اسلامی مرهون اهل بیت است

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین امنیت ایران را از جمله نعمت‌های حکومت اسلامی برشمرد و گفت: ایران اسلامی امروز به برکت اهل بیت (ع) از امنیت زیادی برخوردار است.

آیت‌الله محمودی: امنیت ایران اسلامی مرهون اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز و همزمان با عید سعید غدیر خم اعضای حزب موتلفه شهرستان ورامین مانند هر سال که صبح روز عید غدیر جمعی از مسئولان به دیدار آیت‌الله محمودی می‌روند، با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه ورامین طی سخنانی در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) در ارتباط با اهمیت و جایگاه عید سعید غدیر خم اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند «ما عیدی داریم که از بقیه اعیاد بزرگتر است.» اصحاب پرسیدند کدام عید است؟ حضرت فرمودند «آن عید ولایت است و روز مبعوث شدن امام علی (ع) به مقام امامت است.»

فراگیری اسلام در تمام جهان از مسیر ولایت

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به توطئه دشمنان اسلام در راستای تضعیف جایگاه ولایت تصریح کرد: عید سعید غدیر خم روز بزرگی است، روز عید امامت و ولایت است، ولی متاسفانه ایادی دشمنان اسلام این قدم کج را برداشتند و مسیر ولایت را منحرف کردند و این مصیبت را بر سر نه تنها مسلمانان بلکه بر سر جهان بشریت وارد کردند.

استکبار همواره به اسلام و مسلمین ستم می‌کند

محمودی گلپایگانی تاکید کرد: اگر گذاشته بودند ولایت مسیر خودش را طی کرده بود امروز اسلام تمام جهان را فراگرفته بود. اما در حال حاضر بر اسلام و مسلمین ستم روا داشتند.

مسلمانان از آتش برافروخته رژیم صهیونیستی می‌سوزند

امام جمعه ورامین عنوان کرد: امروز با وجود اینکه بیش از یک میلیارد مسلمانان در جهان هستند و جمعیت مسلمانان تقریباً یک چهارم جمعیت کل جهان است، اما در قطب کشورهای اسلامی یک غده سرطانی به‌ نام رژیم صهیونیستی با داشتن هشت میلیون جمعیت تشکیل شده است و از آتشی که آنها برافروختند مسلمان دارند می‌سوزند.

محمودی گلپایگانی با شکرگذاری خداوند به دلیل نعمت‌های فراوانش به مردم ایران اسلامی بار دیگر باری‌تعالی را به دلیل پرجمعیت بودن ایران اسلامی شکر کرد و گفت: ما باید همواره قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم.

امنیت ایران اسلامی در عین ناامنی‌های منطقه

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به امنیت بالای ایران اسلامی تصریح کرد: در حالی که اطراف کشور ما آتش است و هر روز ناامنی وجود دارد اما کشور ما به برکت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از امنیت زیادی برخوردار است و ما بر سر سفره اهل بیت نشسته‌ایم.

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول