اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

امنیت ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه در ایران اسلامی همواره امنیت برقرار بوده و هیچ دشمنی نخواهد توانست به امنیت ایران خدشه وارد کند، گفت: این امنیت از برکات نعمت ولایت فقیه است.

امنیت ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در همایش اصناف که با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای شهر و بازاریان در آمفی‌تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، اظهار کرد: امنیتی که اکنون در کشور برقرار است به دلیل حضور با صلابت نیروهای امنیتی و سربازان گمنام ولی عصر(عج) و به ویژه نیروهای انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی با تبعیت از ولی‌فقیه زمان و ولایت‌پذیری همواره مورد اعتماد مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردم امنیت و آرامش خود را در سایه تلاش و زحمات نیروی انتظامی و برقراری امنیت و آرامش حاصل از حضور این نیروها در جامعه می‌دانند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه انسان جدا از امنیت جسمی و فردی نیازمند امنیت اجتماعی است، گفت: امنیت پایدار در سایه اعتماد مردم در جامعه به دست می‌آید و خوشبختانه در ایران اسلامی این اعتماد از سوی نیروهای انتظامی برای مردم به وجود آمده است.

مرادی با بیان اینکه ما اکنون از امنیت در کشور و جامعه غافل هستیم، تصریح کرد: وفور امنیت در جامعه موجب شده این مهم به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: ما باید قدردان و شکرگزار این نعمت در ایران اسلامی باشیم و هیچ‌گاه از آن غافل نبوده و آن را نتیجه دلاورمردی‌های نیروهای انتظامی و حافظان امنیت ایران اسلامی بدانیم.

امام جمعه بیجار با اشاره به ناامنی موجود در برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق و افغانستان گفت: امروز دشمن تمامی این نقاط را به ناامنی کشانده و قصد گسترش این ناامنی در ایران را دارد، اما ملت ایران در کنار حافظان امنیت در جامعه با هوشیاری تمام از امنیت کنونی پاسداری خواهند کرد.

مرادی با اشاره به وجود نعمت ولایت و رهبری اظهار کرد: نفوذ کلام ایشان لبریز از امنیت و آرامش برای مسلمانان است و با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب مردم ایران و تمامی ممالک اسلامی راه سعادت را در پیش خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان رهبری داهیانه مقام معظم رهبری باشیم گفت: به برکت وجود رهبری همواره امنیت آرامش و اتحاد در کشور برقرار و باید از آن محافظت کنیم.

امام جمعه بیجار هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و زحمات خادمان نیروی انتظامی به مردم و مسئولین دانست و عنوان کرد: تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای انتظامی و حافظان امنیت در ایران هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بیجار نیز در ادامه این مراسم امنیت موجود را متأثر از وجود نیروهای زحمت‌کش انتظامی دانست و گفت: ایثار و از خود گذشتگی‌های نیروی انتظامی در ایام جنگ تحمیلی تا به امروز موجب برقراری امنیت پایدار در ایران شده است.

فرهاد صفری در ادامه سخنان خود به موضوع دست‌فروشان و فروشندگان در جمعه بازار این شهر پرداخت و گفت: متأسفانه این بازار به محل عرضه اجناس نامطلوب و بی‌کیفیت تبدیل شده است و بدتر آنکه حتی سود درآمد ایجاد شده به جیب بیجاری‌ها نمی‌رود بلکه افرادی از شهرهای همجوار از آن بهره می‌برند.

وی از شکایت بازاریان و کسبه در این رابطه خبر داد و گفت: در بازدیدهای انجام شده از واحدهای صنفی همواره به این موضوع اعتراض شده است.

صفری در پایان با تأکید بر اتخاذ تدابیر کارشناسانه در خصوص عوارض کسب و پیشه در این اماکن خواستار ساماندهی این مکان‌ها از طرف شهرداری و شورای شهر شد.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول