اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس:

امنیت پایدار کردستان نتیجه تلاش سپاه و مشارکت مردم است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس امنیت پایدار حاکم بر کردستان را نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروهای سپاه و بسیج و مشارکت مردم عنوان کرد.

امنیت پایدار کردستان نتیجه تلاش سپاه و مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان در سالن دولت استانداری با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم(ص) روز عید غدیر خم را شریف‌ترین اعیاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عید غدیر محور وحدت مسلمانان است تصریح کرد: این واقعه بزرگ درس‌های مهمی برای زندگانی بشر دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نباید در مسائل گوناگون نه از امام امت عقب بمانیم و نه جلوتر از ایشان حرکت کنیم، این موضوع را پیام واقعه غدیر دانست.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در ارتباط با بزرگداشت این روز گفت: به منظور زنده نگاه داشتن روز غدیر و فرهنگ‌سازی در این راستا هر سال در یکی از شهرهای استان این واقعه را بازسازی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در این باره با علمای استان و شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تصریح کرد: سال گذشته غدیرخم در بیجار بازسازی شد و مورد استقبال علمای شیعه و سنی قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از بازسازی این واقعه در شهرستان قروه و در روز عید غدیر امسال خبر داد و افزود: با دریافت نقطه‌نظرات در سال گذشته حرکت امسال شکل واقع‌بینانه‌تری به خود گرفت.

حسینی در ادامه با یادآوری شهادت 6 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان بانه از برگزاری مطلوب مراسم تشیع پیکرهای شهدا و حضور فرماندار و مسئولان ادارات آن شهر تقدیر کرد.

وی این شهدا را شهدای راه امنیت مردم معرفی کرد و افزود: به دلیل همکاری بسیار مناسب مردم با دستگاه‌ها و سیستم‌های دولتی سال‌ها بود در بانه مشکل ناامنی وجود نداشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دقیقاً به همین علت و وجود این همدلی، دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب نگران بودند چراکه تحمل اینکه یک پاسدار به دنبال حل مشکلات مردم و برطرف کردن اختلافات آنها بود، دشوار می‌نمود.

حسینی با بیان اینکه عبدالمطلب احمدیان یک شخصیت برجسته و بسیار تأثیرگذار در میان مردم بود گفت: شایسته‌تر بود پس از شهادت وی، مسئولان استان با صدور بیانیه، جایگاه رفیع این مجاهد را به مردم معرفی کنند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم دانستن قدر این شهیدان و اینگونه شخصیت‌ها تصریح کرد: امنیت پایدار و مردمی امروز در استان کردستان توسط سپاه و با وجود بسیج حاصل آمده است.

انتهای پیام/79012/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول