اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان:

آمریکا به دنبال امنیت اجتماعی خود در سینماهای ایران است

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: آمریکا به دنبال تأمین امنیت اجتماعی خود در سینماهای ایران است.

آمریکا به دنبال امنیت اجتماعی خود در سینماهای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد میر علایی در نشست اعلام برگزیدگان بخش جلوه‌گاه امید اظهار کرد: باید از همه سازمان‌ها که در حمایت از سینمای کودک و نوجوان در جشنواره فیلم کودک حضور دارند و با کارهای خود مسیر درست و بهتر را به سینماگران نشان می‌دهند، تشکر کرد.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها باید در جهت ترویج سینما تلاش کنند، زیرا سینما نیازمند مخاطب است، اگر هر نهاد و یا سازمان 50 هزار نفر را تشویق کند که به سینما بروند، اتفاق بزرگی در سینما می‌افتد.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: اگر برای فیلم خوب مخاطب نباشد سینماگران سرخورده می‌شوند. دست نیاز به سمت همه نهادها و سازمان‌ها بلند می‌کنیم تا سینما را که با پاکی و صداقت می‌درخشد، یاری کنند.

میر علایی گفت: ما شاید به لحاظ سینما در دنیا حرفی برای گفتن نداشته باشیم اما باعث افتخار است که به لحاظ موضوعات تربیتی حرف اول را می‌زنیم و مواردی که خانواده‌ها نگران آن هستند به صورت فیلم تولید می‌کنند.

وی با اشاره به دشواری‌های فیلم ساختن گفت: در یک سخنرانی می‌توانیم ساعت‌ها درباره تربیت صحبت کنیم، اما اگر 9 فریم تأثیرگذار انجام دهیم کار خود را کرده‌ایم.

دبیر جشنواره اضافه کرد: سینما نگران‌کننده محصول است که افت زیادی بر سر تولید است و تفکر عدم توفیق فیلم مثل خوره سینماگران را  نگران می‌کند که ممکن است این فیلم به فروش نرسد.

وی با بیان اینکه دید منفی آفت سینما است اضافه کرد: برخی فیلم‌ها در ایران اجازه اکران ندارند و با دید منفی مواجه می‌شوند و به آنها توجه نمی‌شود، اما به خوبی پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا بالا نگه می‌دارند.

میر علایی گفت: فارابی توانایی برای اکران فیلم ندارد و تنها در تولید سینماگران را حمایت می‌کند. باید قرار ملاقات همه بچه‌ها در سینماها باشد.باید مراقب بود زیرا آمریکا و غرب در سینماهای ما به دنبال امنیت اجتماعی خود است.

وی ادامه داد: برخی با برخوردهای بد فیلم‌ها را تحریم می‌کنند و در منبرها و سخنرانی‌ها از یک فیلم بد بارها صحبت می‌کنند، اما از فیلم خوب تبلیغ نمی‌کنند تا مردم جذب سینماها شوند.

دبیر جشنواره فیلم کودک در پایان گفت: باید به این اندیشه کرد که اگر منتظر ناجی مصلح جهانی هستیم باید ببینیم در زمان ظهورشان وسیله ارتباط جمعی‌شان با دنیا چه خواهد بود.

انتهای پیام/63019/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول