اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است

استاندار گیلان به فعالیت نیروی دریایی ارتش ایران فراتر از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار در دریاها را مدیون نیروی دریایی ارتش ایران هستیم.

امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه امنیت تنها در کوچه و خیابان شهرها تعریف نمی‌شود اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت را در جایی که دشمن مستقر است، تامین می‌کنند.

وی بر استقرار امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را فراتر از محدوده جغرافیایی کشور تامین می‌کند.

هاشم‌نیا با اشاره به فعالیت ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش ایران در تمام آب‌های آزاد دنیا حضور دارد و امنیت مقتدرانه را در فراتر از مرزهای کشور ایجاد کرده است.

استاندار گیلان به تلاش بسیج، سپاه، نیروی زمینی، انتظامی و هوایی اشاره کرد و گفت: توان تمام نیروهای مذکور در نیروی راهبردی دریایی مجتمع شده است.

وی امنیت پایدار ناوگان تجاری و نفتکش‌های ایران در دریاهای آزاد را مدیون نیروی دریایی ارتش خواند و بیان کرد: امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) نماد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

هاشم‌نیا خیمه‌گاه ایران به دلیل حضور نیروهای مسلح را دارای آرامش توصیف کرد و یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور مقتدرانه در خارج از مرزهای کشور را آغاز کرده است.

انتهای پیام/84001 /ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول