اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ذوالفقاری در همایش مرزداران و مرزبانان:

اسرائیل در تمامی ناامنی‌های منطقه دست دارد/امنیت ایران مطلوب است

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره ناامنی‌ها در کشورهای منطقه و به ویژه همسایگان ایران، گفت: به خوبی روشن است که اسرائیل در تمامی این ناامنی‌ها دست دارد.

اسرائیل در تمامی ناامنی‌های منطقه دست دارد/امنیت ایران مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حسین ذوالفقاری عصر امروز در همایش مرزداران و مرزبانان استان کردستان که با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز بحث مشارکت مردم در برقراری امنیت از یک مسئله شعاری و تعارفی خارج شده و به یک باور درونی برای تمام تصمیم‌گیران و دست‌اندرکاران نظم و امنیت در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سخن گفتن از مشارکت مردم و پلیس در دنیای امروزی چیز تازه‌ای نیست، تصریح کرد: اگر نیروهای نظامی از مشارکت مردم سخن به میان آورند مسئله جدید و قابل تامل است.

به گفته فرمانده مرزبانی کشور، از دیدگاه نیروهای نظامی به ویژه مرزبانی تکیه بر مردم در برقراری و پایداری امنیت یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه تامین و برقراری امنیت موجود در کشور نشأت گرفته از تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط و مشارکت مردم است، گفت: امروز منیت در بحث برقراری امنیت پایدار وجود ندارد و تمام مردم در برقراری این امنیت نقش دارند.

سردار ذوالفقاری تصریح کرد: امنیت امروز کشور تصادفی و در سایه چندین حرکت به دست نیامده است بلکه اقشار مختلف جامعه در برقراری این امنیت نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی توطئه‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی را در طول این سال‌ها پشت سر گذاشته است، گفت: با وجود تمام توطئه‌های ریز و درشت دشمنان امروز ایران با امنیت کامل و مقتدرانه عرصه‌های رشد و ترقی را با سرعت قابل‌توجهی پشت سر می‌گذارد.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: توطئه‌ اخیر دشمنان به منظور جلوگیری از حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های انتخابات با اعمال فشارها و تحریم‌ها نیز با بصیرت بالای مردم نقش برآب شد.

وی با اشاره به وضعیت برخی از کشورهای همسایه و اتفاقاتی که هر روزه در آنها صورت می‌گیرد، گفت: اگر نقش حائل ایران اسلامی بر تروریست نبود آسیب‌ها بر این مناطق بیش از آن چیزی است که الان مشاهده می‌کنیم.

سردار ذوالفقاری تصریح کرد: دست اسرائیل در تمامی ناامنی‌های موجود در مناطق اطراف ایران اسلامی مشهود است اما در کشورمان به خاطر حضور و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مشارکت بسیار بالای مردم، امنیت پایدار حاکم است.

ذوالفقاری با بیان اینکه هر قشری برای تامین و ایجاد امنیت پایدار به نوعی نقش‌آفرینی می‌کنند، تصریح کرد: بسیج به عنوان نیرویی مخلص و مردمی برهم زننده معادلات است و تمام محاسبات دشمنان این مرز و بوم را با حضور آگاه و مقتدرانه خود برهم می‌زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه، نیروهای انتظامی و نظامی، مرزداران و مرزبانان، علما و روحانیون و اقشار مختلف جامعه هر کدام به نوعی در تامین و حفظ این امنیت پایدار و خلل‌ناپذیر نقش ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول