اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت:

دانشجویان مباحث دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت گفت: دانشجویان که از قشر روشن‌فکر جامعه هستند باید مباحث جریان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، تقویت کنند.

دانشجویان مباحث دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، میثم عارفی امشب در آیین جشن عید سعید غدیر در دانشگاه پیام‌نور جیرفت اظهار داشت: غدیر خم در حقیقت مکمل رسالت حضرت رسول‌الله (ص) بود، اما شیطان‌صفتان برای انحراف امت تلاش کردند و حرکت اسلام را به انحراف کشاندند.

وی عنوان کرد: این موضوع نه ‌تنها موجب ضایع کردن حق امام علی (ع) شد، بلکه سبب عدم موفقیت اسلام در رسیدن به اهداف عالیه خود نیز شد.

عارفی ابراز داشت: در ادامه مسیر، انسان‌های شیطان‌صفتی هستند که هم‌اکنون به دنبال کتمان حقایق و حق جلوه دادن ناحق‌ها هستند و نمونه آن برخوردهای چندگانه با کشورها است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت تصریح کرد: دانشجویان که از قشر روشن‌فکر جامعه هستند باید مباحث جریان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، تقویت کنند و با بصیرت کامل نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

عارفی بیان داشت: برخوردهای تند برخی احزاب تکفیری در سوریه نمونه‌ای از غلبه شیطان بر نفس آزاده انسان است که با عنایت خداوند و راه‌گشایی امام زمان (عج) از سد این مانع هم عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول