اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان:

دانشگاه زنجان مشکلی در زمینه خوابگاه دانشجویی ندارد

رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانشگاه زنجان مشکلی در زمینه خوابگاه دانشجویی ندارد.

دانشگاه زنجان مشکلی در زمینه خوابگاه دانشجویی ندارد

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه زنجان مشکل خاصی از بابت ارائه خوابگاه مناسب برای دانشجویان خود ندارد.

وی به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در راستای ساماندهی وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته دانشگاه زنجان با مشکلاتی در این حوزه مواجه بود، یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته این مشکلات به حداقل رسیده است.

این مسئول به مشکلات گذشته دانشگاه زنجان در ارائه خوابگاه مناسب دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت: خوابگاه‌های قبلی کیفیت مناسبی برای اسکان دانشجویان نداشتند.

افشارچی با بیان اینکه در سال‌های اخیر خوابگاه‌های مناسبی برای دانشجویان ساخته شده، افزود: امروز دانشگاه زنجان دغدغه‌ای در این زمینه ندارد.

رئیس دانشگاه زنجان به مشکلات فعلی دانشگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر مشکلات خوابگاهی جزو مشکلات اصلی دانشگاه زنجان نیست چرا که این مشکلات بسیار کاهش یافته است.

وی ساخت خوابگاه و پردیس دانشجویی برای متاهلین را از اولویت‌های این بخش دانست و تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به رفع دغدغه ها برای ساخت پردیس دانشجویی برای متاهلین برنامه‌ریزی می‌شود.

این مسئول به سفر سرپرست وزارت علوم به دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر دو خوابگاه این دانشگاه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه در حال حاضر همه دانشجویان برای اسکان به داخل دانشگاه منتقل شده‌اند، افزود: با ارائه خوابگاه مناسب این امکان فراهم شده است.

وی به اعتبارات ساخت خوابگاه‌ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با تکیه بر ظرفیت خیرین شهر زنجان نسبت به ساخت و توسعه دانشگاه اقدامات خوبی شده است.

افشارچی کاهش هزینه دانشجویی را یادآور شد و تاکید کرد: با توسعه خوابگاه‌های دانشگاه هزینه دانشجویان نیز کاهش داشته است.

انتهای پیام/73007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول