اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌ شرقی خبر داد

کلاهبرداری با سوء‌استفاده از نام دانشجویی در مرند

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌ شرقی از دستگیری سارق اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کرد، خبر داد.

کلاهبرداری با سوء‌استفاده از نام دانشجویی در مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قاسملو بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی با ارائه شکوائیه‌ای در پلیس فتا شهرستان مرند حاضر و اعلام داشت که مبالغی از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز و از طریق اینترنت برداشت شده است.

وی افزود: موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان مرند قرار گرفته و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک نفر به هویت معلوم اقدام به برداشت مبالغ مورد اشاره از حساب شاکی از طریق بانک کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: به جهت قرار گرفتن شعبه برداشت شده در شهرستان دیگر، سریعا با هماهنگی مقام قضایی به آن شهرستان عزیمت و با همکاری مسئولان بانک مشخص شد که یک نفر که مورد شناخت کارکنان بانک نیز هست اقدام به برداشت وجوه کرده است.

وی گفت: فرد برداشت کننده به کلانتری شهرستان احضار که در تحقیقات اولیه اعلام نمود، چندی پیش که در خیابان منتظر خودرو بودم دو نفر که خود را دانشجو معرفی کردند به جهت اینکه کارت بانکی همراه نداشته و برای پرداخت شهریه با مشکل مواجه شده‌اند، از من درخواست کمک کردند که شماره کارت بانکی مرا دریافت و آنها شماره را از طریق تلفن همراه که اعلام کردند پدرشان است، به فرد دیگر اعلام و بعد از چندی به همراه آنها به داخل بانک رفته و مبلغ واریزی را از داخل شعبه بانک دریافت و به آنها دادم و تا به حال آنها را ندیده بودم و آنها را نمی‌شناسم.

قاسملو ادامه داد: تحقیقات اولیه نیز گفته‌های متهم را تایید می‌نمود که پرونده در حال پیگیری‌های لازم برای دستگیری متهمان است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی هشدار داد: شهروندان از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس و در اختیار قرار دادن مشخصات کارت خود به دیگران جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول