اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دانشجویان مشکلات خود را با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در میان بگذارند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجویان با مراجعه به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مشکلات خود را بیان کنند.

دانشجویان مشکلات خود را با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در میان بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آیت‌الله علی اصغر معصومی ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد که در محل تالار بهلول این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: آموزش و پرورش برای انسان لازم است و دانشجویان باید قدر این فرصت‌ها و عمر خویش را بدانند و نهایت استفاده را از آموزش دانش و علم ببرند.

مسئول نهاد رهبری در استان خراسان رضوی افزود: امکانات و فضای آموزشی که در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده برای ارتقای سطح علمی جوانان این مرز و بوم است.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: قدر این نعمت‌ها را بدانید و با کوشش و تلاش موجب سربلندی خود، خانواده و میهن اسلامی باشید.

معصومی اضافه کرد: دانشجویان با مراجعه به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مشکلات خود را بیان کنند؛ مسئولان نهاد نیز به میان شما در دانشگاه می‌آیند تا این ارتباط را حفظ کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز گفت: جوانی بهار زندگانی و دوران طلایی عمر است و باید قدر این نعمت خدادادی و این لحظات را دانست.

حسین مجتبوی افزود: موفقیت یک امر اتفاقی نیست که آسان به دست آید و برای رسیدن به آن نیاز به برنامه‌ریزی و هدفمندی است.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه اظهار کرد: شما در مسیر علم و دانش قدم برداشتید که این خود نخستین گام در مسیر موفقیت است.

مجتبوی، امیدوار بودن، ارتباط با خانواده، هویت، انس با کتاب، هدف داشتن در زندگی و ... را از ویژگی‌های یک جوان موفق برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی برای آینده و امکانات و خدماتی که در دانشگاه ارائه خواهد شد، شاهد موفقیت بیشتر دانشجویان باشیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول