اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اردبیل:

530 نفر روز تبلیغ دهه ولایت و امامت در اردبیل

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای 530 نفر روز تبلیغ دینی ویژه دهه ولایت و امامت در استان اردبیل خبر داد.

530 نفر روز تبلیغ دهه ولایت و امامت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام انور قاسمی عصر امروز در گرامیداشت هفته ولایت و امامت در اردبیل اظهار داشت: دهه گرامیداشت ولایت و امامت و روز عید غدیر خم از ایام و مناسبت‌های با ارزش و پرفضیلت در تاریخ اسلامی است و بزرگداشت این ایام نشانه اهمیت دادن به مسئله ولایت و امامت است.

وی به اجرای 530 نفر روز تبلیغ دینی ویژه دهه ولایت و امامت در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در دهه ولایت و امامت جلسات سخنرانی و نشست دینی با حضور روحانیان و مبلغان در سراسر استان به تعداد 530 جلسه برگزار می‌شود.

قاسمی به موضوعات این جلسات اشاره کرد و ادامه داد: تبیین فلسفه امامت و ولایت، اهمیت ولایت فقیه در اسلام، تبیین واقعه غدیر خم، ضرورت اطاعت از فرامین ولایت فقیه و ویژگی‌های پیروان راستین امامت و ولایت و... از جمله موضوعاتی است که روحانیان و مبلغان در مراسم سخنرانی در دهه ولایت و امامت به آن می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل خاطرنشان کرد: حادثه غدیر حادثه کمی نیست که با چشم اغماض به آن نگریسته شود بلکه حادثه‌ای تاریخی است که هویت شیعه در آن نهفته است.

وی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر نیازمند حرکت‌های اصلاحی در جامعه با تکیه بر اندیشه ناب غدیر، عاشورا و مهدویت هستیم، گفت: جامعه دینی و ارزشی ما بیش از هر زمان دیگر به اهمیت غدیر و عظمت آن پی برده و تلاش بر این است تا زمینه و تحول حقیقی فراهم آید.

این اعزام از 27 مهر ماه تا سوم آبان‌ ماه 92 در استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول