اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

400 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 400 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در زنجان برگزار می‌شود.

400 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در زنجان برگزار می‌شود

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به دو حادثه عظیم و تاریخی عید قربان و عید سعید غدیر خم برنامه‌های مختلفی در زنجان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و متذکر شد: این برنامه‌ها با هدف تکریم و تعظیم ایام الله دهه ولایت و امامت و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دیوار نویسی با شعارهای سبک زندگی اسلامی و ایرانی را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: ایستگاه صلواتی مختلف در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول ارسال پیامک دهه ولایت و امامت به بسیجیان را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: فضاسازی مناسب سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌ها است.

طهماسبی بازسازی واقعه غدیر را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: واقعه غدیرخم در شهرستان‌های زنجان و خدابنده بازسازی می‌شود.

وی متولی اصلی این برنامه را نواحی بسیج و نواحی سپاه اعلام کرد و گفت: سپاه ناحیه زنجان با کمک دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی این برنامه را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و سادات رزمنده و بسیجی استان زنجان را از برنامه‌های سپاه اعلام کرد و افزود: همچنین جشن‌های مختلفی با عنوان جشن ولایت در اکثر حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه ولایت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، افزود: نشست‌های بصیرتی و روشنگری مختلف در زنجان برگزار می‌شود.

طهماسبی به برگزاری همایش هیئت رزمندگان در تعدادی از شهرستان‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: همچنین نشست هیئت منتظران موعود برای حلقه‌های صالحین نیز برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و یادآور شد: این نمایشگاه برای ترویج سیره شهدا اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری کارگاه‌های فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و گفت: این کارگاه‌ها در تعدادی از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اجرا می‌شود.

این مسئول اهدای جهیزیه به نوعروسان را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت اعلام کرد و ادامه داد: همچنین اردوهای یک روزه مختلف در پایگاه‌های مقاومت برگزار  می‌شود.

طهماسبی به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اشاره کرد و متذکر شد: همچنین بسیجیان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و اذعان داشت: در مجموع 400 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول